Când cofetarul Laszlo Rimoczi a decis să pună măşti figurinelor Moş Crăciun din ciocolată pe care le comercializează în micul său magazin dintr-o regiune rurală a Ungariei intenţia sa era de a face o glumă care să descreţească frunţile oamenilor în timpul pandemiei de coronavirus, scrie Agerpres.

Demersul său s-a dovedit a fi o iniţiativă abilă de afaceri după ce numărul comenzilor online a explodat, iar acum abia mai poate ţine pasul cu toate cererile.

''Cred că în momentul în care va sosi, Moş Crăciun va trebui să poarte mască căci Moşul trebuie să fie un exemplu pentru oameni'', a spus Rimoczi, din atelierul aflat în spatele casei din localitatea sa natală, Lajosmizse, la circa 70 de kilometri sud de Budapesta.

Pentru a ţine pasul cu comenzile, a trebuit să simplifice designul, iar acum produce circa 100 de Moş Crăciuni pe zi, folosind ciocolată italiană fără gluten. Căciula Moşului o pictează în roşu, iar măştile le confecţionează din fâşii minuscule de marţipan alb, adăugând panglici din glazură.

Rimoczi a fost nevoit să schimbe şi designul figurinelor Moş Crăciun de dimensiuni mai mari, care iniţial au fost confecţionate fără măşti.

''Erau deja împachetate, dar a trebuit să le despachetăm şi să le punem măşti căci acum clienţii noştri vor numai Moş Crăciuni cu măşti'', a spus acesta.

Afacerea lui Rimoczi - care realizează de asemenea alte produse din ciocolată comercilizate în micul magazin pe care îl are în casă - a fost afectată de pandemia de coronavirus declanşată în martie.

Deşi Moş Crăciunii cu mască au crescut vânzările, cofetarul nu se aşteaptă să fie o preferinţă de durată dacă vaccinurile vor ajuta lumea să înfrângă pandemia.

''Sunt sigur că anul viitor voi vinde doar o mică parte dintre ei, căci Moş Crăciunii nu vor mai trebui să poarte mască'', a mai spus acesta zâmbind.

Sursa foto: Rimóczi László/Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri