Odată cu restricţiile împotriva răspândirii COVID-19, supermarketurile au rămas în Germania unele dintre puţinele locuri unde se mai poate socializa; prin urmare, filiala lanţului comercial Edeka din oraşul bavarez Volkach îi invită pe cei singuri să vină la cumpărături la supermarketul său în fiecare zi de vineri, între orele 18:00 şi 20:00, pentru a încerca astfel să-şi găsească perechea în vreme de pandemie, scrie Agerpres.

''Supermarketul oferă de doi ani acest serviciu de +shopping pentru cei singuri+, dar coronavirusul şi restricţiile pe care acesta le-a adus au făcut în aşa fel încât tema +inimioarelor+ să devină un element de atracţie'', explică managerul supermarketului, Christoph Kolb, la postul Bayerischer Rundfunk, potrivit cotidianului 'Main-Post'.

Cum procedează oamenii

La intrarea în centrul comercial, clienţii care doresc să-şi găsească acolo perechea poartă un semn distinctiv în formă de inimă, cu un număr de identificare, şi se plimbă aşa printre rafturi în căutarea produselor pe care vor să le cumpere.

Când cineva se intersectează cu o altă persoană care poartă de asemenea acel semn şi îi place de ea, nu trebuie decât să noteze numărul său de identificare şi să completeze un formular cu sugestii prestabilite, cum ar fi ''M-aş bucura să te cunosc mai bine în timp ce ne plimbăm pe malurile râului Main'' sau ''M-aş bucura să ne întâlnim la un suc de portocale la sectorul de fructe''.

Apoi, un angajat al supermarketului strigă numărul printr-un difuzor şi îi înmânează mesajul persoanei dorite, ori îi dă acesteia datele de contact împreună cu un mesaj lăsat de persoana interesată.

Citeste si:
Lidl va deschide două noi magazine
Lidl va deschide două noi...

Această iniţiativă nu este singura particularitate a respectivului supermarket, unde sunt expuse şi mai multe reproduceri ale unor opere în stilul 'pop art'. Printre ele se află şi piesa 'Banana Split' a artistului american Mel Ramos, care ilustrează o femeie dezbrăcată întinsă în poziţie rezemată într-un castron cu acest desert.

Acest supermarket este un ''spaţiu de relaxare creativă'', după cum îl descrie Steven Schellhorn, unul dintre responsabilii centrului comercial, ce numără 65 de angajaţi, majoritatea tineri.

Sursa foto: Pixabay

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri