Noile propuneri ale Uniunii Europene în ceea ce privește criptomonedele forțează companiile care transferă Bitcoin sau alte astfel de monede să păstreze detalii despre expeditor, dar și despre destinatar.

Propunerile în cauză ar putea face ca transferurile cu criptomonede să fie mai ușor de depistat, stopând, astfel, spălarea de bani sau finanțarea terorismului. În plus, noile reguli interzic crearea de portofele anonime de criptomonede, scrie BBC.

Însă ar putea dura ani până când propunerile acestea vor deveni legi. Comisia Europeană insistă, totuși, că transferurile de criptomonede ar trebui să fie supuse acelorași reguli de combatere a spălării banilor ca și transferurile bancare.

”În timp ce unii furnizori de criptomonede sunt deja acoperiți de legi anti-spălare de bani, noile propuneri se adresează întregii piețe de cripto, obligând toți furnizori și consumatori să funcționeze după aceleași reguli”, notează Comisia.

Ce date ar trebui să conțină un transfer de criptomonede

Practic, un astfel de transfer ar trebui să conțină nume, adresă, dată de naștere, numărul contului, dar și numele destinatarului.

Retail jobs

”Dacă vrei să faci bani adevărați, trebuie să joci după regulile banilor adevărați”, a spus David Gerard, autorul cărții Attack of the 50 Foot Blockchain.

Pentru ca propunerile UE să devină lege, e necesar acordul tuturor statelor membre și al Parlamentului European.

Sursa foto: Shutterstock
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri