Acitivista de mediu Greta Thunberg a acuzat industria modei că poartă o vină „uriaşă” pentru poluarea planetei şi schimbările climatice din prezent. Într-un interviu acordat publicaţiei Vogue Scandinavia, activista în vârstă de 18 ani a declarat că brandurile de modă trebuie să-şi asume răspunderea pentru impactul pe care produsele lor îl au asupra mediului încojurător, informează BBC, preluat de Digi 24.

Într-o postare publicată pe Twitter, Greta a acuzat mai multe companii din industria modei de „falsificarea” (greenwash) campaniilor publicitare care promovează articole vestimentare despre care se spune că ar fi realizate din materiale textile sustenabile (cu impact redus asupra mediului).

Postarea a fost ilustrată cu poza de pe coperta revistei Vogue, în care Greta Thunberg apare îmbrăcată într-un trench-coat cu câteva numere mai mari, în timp ce mângâie un cal pe o pajişte.

Thunberg a acuzat în acest context aşa-numita industrie „fast-fashion”, care produce într-un ritm rapid haine ieftine pentru fiecare sezon. Activista de mediu a făcut un apel la o „schimbare de sistem” şi a apreciat că, în cazul industriei modei, nu se mai poate vorbi de o producţie şi consum sustenabile, în lumea de azi. În interviul acordat Vogue, Greta a spus că şi-a cumpărat ultimul articol de îmbrăcăminte în urmă cu trei ani de la un magazin second-hand. De asemenea, ea a adăugat că obişnuieşte să împrumute haine de la cunoscuţi.

Sursa foto: Shutterstock / Mauro Ujetoo

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri