12 Mai 2023

Linda Yaccarino este noul CEO al Twitter. Cine este cea care îi va lua locul lui Elon Musk



Elon Musk a numit-o pe Linda Yaccarino în poziția de CEO al Twitter, punând capăt speculațiilor intense cu privire persoana pe care miliardarul o va numi în calitate de succesor al său la cârma companiei.

„Sunt încântat să îi urez bun venit Lindei Yaccarino, în calitate de CEO al Twitter. Linda Yaccarino se va concentra în primul rând pe operațiunile de business, în timp ce eu mă voi axa pe designul de produse și pe tehnologiile noi. Aștept cu nerăbdare să lucrez cu Linda pentru a transforma această platformă în X în ceea ce poate fi numit `totul`”, a scris Elon Musk într-o postare pe Twitter.

Linda Yaccarino a lucrat la NBCUniversal timp de aproape 12 ani. Echipa condusă de ea a generat peste 100 de miliarde de dolari în vânzări de reclame din 2011, notează biografia companiei ei, citată de AP.

Sursa foto: LinkedIn/ Linda Yaccarino

Potrivit LinkedIn, Yaccarino a lucrat anterior ca președinte al NBC pentru publicitate și parteneriate cu clienții și ca președinte al vânzărilor de divertisment prin cablu și publicitate digitală. Înainte de a lucra la NBC, Yaccarino a activat în cadrul companiei de divertisment Turner, timp de aproape două decenii.

Atragerea agenților de publicitate este esențială pentru Musk și Twitter, după ce mulți utilizatori și firme „au fugit” în primele luni după ce Elon Musk a preluat rețeaua socială. Musk a spus la sfârșitul lunii aprilie că agenții de publicitate s-au întors, dar nu a oferit detalii prea multe în acest sens.

Într-un tweet anterior din 11 mai, Musk a spus că a angajat un nou CEO pentru companie și că „ea” va începe în aproximativ șase săptămâni. Tweet-ul a declanșat speculații imediate cu privire la identitatea candidatului, Yaccarino apărând rapid ca un posibil favorit, conform Business Insider.

Musk a prezidat o eră de haos la Twitter, zguduind compania cu concedieri drastice care au redus numărul de angajați de la 7.500 la aproximativ 1.000. Unii agenți de publicitate, alarmați de exodul de top al directorilor de publicitate din companie și de proliferarea dezinformațiilor pe site, au oprit reclamele. Musk a încercat să susțină finanțele Twitter prin lansarea de funcții plătite prin serviciul de abonament Twitter Blue.



Citeste si