După anunțul fără precedent al Carrefour de a retrage produsele Pepsi de la vânzare din magazinele Carrefour din Franța, ca urmare a creșterii nejustificate, în opinia retailerului, a prețurilor acestora, decizia de a le opri de la vânzare se extinde acum și în alte trei țări.
Prin urmare, de acum și magazinele Carrefour din Italia, Spania și Belgia vor aplica aceeași măsură, ca urmare a "creșterilor de prețuri inacceptabile", transmite Reuters.
Produsele Pepsi nu sunt însă singurele asupra cărora se aplică această măsură, ci și cele marca Lay's şi 7up.
Mișcarea Carrefour va avea impact asupra a 9000 de magazine din cele patru țări amintite, ceea ce înseamnă două treimi din totalul de 14.348 de magazine ale retailerului ce operează la nivel global, mai transmite sursa citată.
"Suntem în discuții cu Carefour de mai multe luni și vom continua să facem acest lucru cu bună credință pentru a ne asigura că produsele noastre sunt disponibile", a transmis Pepsi.
În 2023, comercianţii cu amănuntul de produse alimentare din câteva ţări, inclusiv Germania şi Belgia, au anunţat că au oprit comenzile de la furnizorii de produse alimentare, în urma majorării preţurilor, o tactică în negocierile de preţuri, care au devenit mult mai dure, în contextul inflaţiei ridicate.
Citeste si:
Carrefour este unul dintre cei mai activi retaileri care contestă majorările de preţuri ale companiilor de bunuri de consum şi ale furnizorilor globali de produse alimentare.
Sursa foto: Shutterstock / FotograFFF
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: