30 Noiembrie 2007

Producatorul ketchup-ului Heinz: Profit trimestrial de 227 mil. dolari



H.J. Heinz Co a afisat o majorare de 18% a profitului obtinut in al doilea trimestru fiscal, slabiciunea dolarului contribuind la cresterea performantei inregistrate in Europa si pietele emergente, cresterea preturilor compensand insa scumpirea materiei prime

Producatorul ketchup-ului Heinz, a cartofilor Ore-Ida si a alimentelor congelate Smart Ones a mai anuntat si majorarea estimarilor de profit pentru anul fiscal curent.

Profitul grupului s-a ridicat la 227 milioane dolari, sau 71 centi pe actiune, depasind performanta inregistrata in aceasi perioada a anului precedent, de 191 milioane dolari, sau 57 centi pe actiune.

Analistii chestionati de Reuters mizau pe un rezultat de 67 centi pe actiune.

Vanzarile grupului au crescut cu 13%, la 2,52 miliarde dolari. Vanzarile organice, care includ si impactul fluctuatiilor valutare, al achizitiilor sau vanzarilor de active, au crescut cu 8,1%.

Ca majoritatea companiilor americane, Heinz s-a confruntat cu scumpirea pretului la ingrediente precum indulcitorii si lactatele. Compania a majorat preturile si a sporit productivitatea pentru a contraca efectele acestor scumpiri.

In ultimii ani, compania a crescut cheltuielile publicitare si cele pentru dezvoltarea de produse noi, pentru a spori vanzarile. Heinz a precizat ca momentan se asteapta la castiguri de 2,54 - 2,62 dolari pe actiune pentru intreg anul fiscal.



Citeste si