8 Iulie 2010

Victoriile de la Cupa Mondiala stimuleaza productivitatea la locul de munca



Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud ar putea oferi un impuls economic neasteptat pentru sectorul intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) din intreaga Europa, conform unui studiu realizat de IDG pentru HP.
In urma cercetarilor intreprinse asupra comunitatii europene regionale a IMM-urilor, mai mult de jumatate dintre respondenti pretind ca lucreaza mai eficient si mai eficace in dimineata de dupa o victorie a echipei nationale de fotbal.

Sondajul 1 – desfasurat in faza grupelor Cupei Mondiale – a confirmat faptul ca Regatul Unit si Tarile de Jos genereaza cele mai mari cresteri (cu 63%, respective 62%) ca urmare a victoriei obtinute de echipa nationala de fotbal. In mod implicit, aceste doua tari inregistreaza si cele mai ridicate niveluri de eficienta la locul de munca in dimineata de dupa victorie.

Cu toate acestea, majoritatea germanilor au recunoscut ca au fost mai putin eficienti in dimineata de dupa victoria nationalei lor de fotbal (doar in proportie de 47% fiind mai eficienti), lucru care ar putea sugera faptul ca – in termeni pur economici – o victorie pentru olandezi sau spanioli (care sunt mai eficienti in proportie de 56%) ar putea fi cel mai de dorit rezultat al Campionatului Mondial de Fotbal.

Sondajul a fost realizat ca parte a campaniei HP “Laser Jet Te Rasplateste”.



Citeste si