Intalnesc des consultanti de comunicare, adica oameni specializati in acel act prin care o afacere, reprezentata de oamenii care lucreaza pentru ea, transmite informatii prin anumite canale catre receptorii ei, adica segmentele de public interesate de acele informatii.

Ma bucur cand stau de vorba cu acele persoane, numite colocvial PR-isti, interesate de etica si deontologie in comunicare, adica acei profesionisti care nu agreeaza advertorialele, in general sau, si mai rau, articolele platite si nesemnalate ca atare.

Categoria profesionala pe care am descris-o mai sus este prezenta printre noi, chiar daca unii, mai pesimisti din fire, se plang ca nu mai exista. Am intalnit, in ultimele doua luni, cel putin trei persoane care se incadreaza foarte bine in descrierea mea de mai sus.

Aceste persoane sunt active profesional si impartasesc valori comune cu clientii sau angajatorii lor. Am intalnit in ultimele cateva luni cel putin doi avocati coordonatori pasionati de ceea ce fac si extrem de implicati in comunicare. Mai mult, am vazut ca citesc, in putinul timp liber pe care il au la dispozitie, despre branding si managementul reputatiei. N-a fost nevoie sa le povestesc despre importanta comunicarii in ceea ce ii priveste si despre faptul ca sunt purtatorii de cuvant ai propriilor societati de avocatura. Parea totul de la sine inteles. M-am bucurat in sinea mea si am ascultat mai departe.

Pentru ei, acesti doi avocati coordonatori, ideea de a-si construi un brand nu se opreste la intreabarea „cine isi alege avocatul de pe internet?”, ci merge mai departe, pana la discutia despre implicare in imbunatatirea imaginii breslei din care fac parte si a modului in care relationeaza avocatii si magistratii.

Citeste si:
Personalitatea de brand si comunicarea strategica ajuta societatile...
Personalitatea de brand si...

Acesti avocati si altii, pe care i-am intalnit de-a lungul timpului, m-au motivat sa reincep sa scriu articole despre Legal Business – pentru a-mi aduce propriul aport in evolutia acestei nise de servicii profesionale romanesti.

In acelasi timp, stiu ca atunci cand mai am momente de pierdere temporara din elan, am la cine sa apelez pentru a ma motiva sa merg mai departe pe drumul pe care mi-l croiesc in fiecare zi.

Ioana Prandurel este consultant independent de branding, marketing si comunicare. Are o experienta profesionala de doisprezece ani, iar in ultimii cinci ani s-a dedicat nisei reprezentate de piata serviciilor juridice. Lucreaza impreuna cu o echipa de creativi implicati si organizati si isi dezvolta propriul birou de servicii business to business. Ea semneaza articole publicate bilunar in sectiunea Legal Business.

Citeste si:
Manager: Avem nevoie de lideri care să transmită emoție și empatie
Alten România: Avem nevoie de...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Legal Business »



Setari Cookie-uri