Sean Penn, Ryan Gosling, Emma Stone, Josh Brolin ... Cum sa nu-ti placa Gangster Squad? Subiectul: o echipa de politisti formata ad hoc lupta impotriva celui mai mare mafiot din Los Angelesul anilor 40-50. Undeva prinsa la mijloc se gaseste o domnita ravasitor de frumoasa... Reteta pare de succes.
Si totusi, nu e. Regizorul Ruben Fleischer nu e nici Martin Scorsese, nici Francis Ford Coppola, iar Gangster squad nu are nimic din sclipirea Cartitei sau a Nasului. Cunoscut pentru filme cu tematica light, ce se adreseaza mai ales publicului tanar, precum Zombieland sau 30 minutes maximum, Fleischer se lanseaza de data aceasta pe un teren minat, deja incercat de atatia si-atatia regizori – filmele cu gangsteri, scrie publicatia PostModern.ro.

Mickey Cohen (Sean Penn face aici un rol magistral – dar nu e nicio noutate in asta) este un fost boxer evreu care si-a construit de-a lungul anilor un imperiu in Los Angeles, iar acum vrea sa se extinda in tot statul, ba chiar si in Chicago, in numele progresului. Numai ca politia i-a pus gand rau; mai exact seful politiei (Nick Nolte), fiindca politistii sunt in majoritate platiti si manuiti de catre Cohen. Asa ca il convoaca pe unul dintre putinii politisti care nu se tem de Cohen, detectivul O’Mara (Josh Brolin) si ii da carte blanche sa aleaga pe cine va dori si sa faca ce va crede de cuviinta pentru a pune capat imperiului gangsterului.

Citeste intreaga recenzie despre filmul Gangster Squad pe PostModern.ro.

Sursa foto: postmodern.ro

Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »