VELUX Romania, in calitatea sa de lider de piata, seteaza noi standarde in materie de amenajari, punandu-si amprenta pe cel mai important spatiu, si anume noul sediu central din Brasov, ce reuseste sa imbine cu succes doua facilitati: o zona de birouri destinata angajatilor si o zona de showroom, unde partenerii si consumatorii pot descoperi o gama larga de ferestre si accesorii destinate mansardei.

VELUX Romania: proprietarii de mansarde sunt consumatori de lumina, nu doar de produs

Cand Grupul VELUX a venit in Romania nu exista o cultura a locuirii la mansarda. Dar astazi, dupa 21 de ani, piata locala a ferestrelor de mansarda s-a maturizat, iar romanii sunt din ce in ce mai pretentiosi. Au constientizat lumina in viata lor, isi fac singuri research, sunt atenti la ce cumpara , pasionati de gadget-uri si in ton cu tendintele.
„Interesul pentru ferestrele de mansarda creste cu fiecare an, iar consumatorul devine mai informat si mai constient in ceea ce priveste locuirea la mansarda si existenta luminii naturale in acest spatiu. Nivelul de educare se observa si in faptul ca, in ultimii ani, la achizitia unei fereastre de mansarda, clientii adauga in cosul de cumparaturi si accesoriile necesare atat de importante, spre deosebire de trecut cand isi luau doar fereastra si nu stiau ce le-ar mai trebui pentru controlul luminii, al caldurii, pentru protectia impotriva insectelor, sau de ce nu, pentru decorare”, declara Marius Marin, Director Regional VELUX Romania.

Vanzarile urmeaza un trend ascendent, in special in polii de dezvoltare specifici fiecarei zone a tarii. De asemenea, existenta proiectelor arhitecturale care pun accentul pe suprafetele vitrate, dar si pe acoperisuri inalte au contribuit semnificativ la cererea tot mai mare de produse si solutii VELUX, pentru exploatarea la maximum a spatiului generos la mansarda.

In ultimii zece ani, VELUX Romania - in calitatea sa de lider de piata, a investit constant atat in comunicarea de produs, cat si in studii legate de beneficiile luminii naturale, a calitatii aerului din spatiul interior si aici amintim campania de responsabilizare recent lansata - Generatia Indoor (www.indoorgeneration.com). In cadrul acesteia, compania avertizeaza faptul ca petrecem 90% din timp in spatii interioare, unde aerul poate fi de cinci ori mai poluat decat cel din exterior. Tocmai de aceea, este nevoie de cat mai multa lumina naturala si aer proaspat atat in locuinte, scoli, spatii de lucru,etc.

VELUX Romania are un nou sediu

Dupa 11 ani de locuit la mansarda, anul 2018 este unul al reinventarii si al noutatilor tehnologice pentru VELUX Romania. Compania se reinventeaza si se muta intr-un sediu atipic, in stil nordic, minimalist si modern care a insemnat transformarea din temelii a unei hale industriale uitate de timp, intr-un nou concept de birou si de showroom, ce confirma si intaresc valoarea in care intreaga echipa crede si pe care o promoveaza, si anume - renovarea si potentialul unui spatiu.

Formatul nou, minimalist, cu suprafete vitrate mari si spatii generoase, a oferit posibilitatea de a imbina cu succes doua facilitati: o zona de birouri destinata angajatilor si o zona de showroom, unde partenerii si clientii pot descoperi o gama larga de ferestre si accesorii destinate mansardei.

Situat in Coresi Business Park, Brasov, noul birou open space are spatii generoase si multa lumina naturala, in care zilnic lucreaza o echipa de 20 de persoane iar, lunar, se alatura inca 10 angajati din tara. Proiectul de amenajare a pus accent pe facilitarea colaborarii in echipa, prin crearea de locuri de intalnire formale si informale, ce comunica vizual prin transparenta zonelor vitrate si prin pozitionarea mobilierului.

Un concept inovator de showroom

Elementul cheie, inovator, al noului sediu este showroomu-ul. Conceptul a fost gandit astfel incat vizitatorii sa aiba ocazia sa vada si sa manevreze, atat ferestrele de mansarda clasice din gamele Standard si Standard Plus, dar mai ales produsele Premium care nu au beneficiat pana acum de spatii de expunere nicaieri in tara, si care puteau fi vazute doar la marile expozitii. Vorbim despre balconul VELUX Cabrio®, fereastra de mansarda pentru evacuarea fumului, fereastra de mansarda cu functie de iesire pe acoperis, elementele verticale pentru combinatii cu ferestre de mansarda - ideale in cazul mansardelor cu parapet, ferestre electrice pentru acoperis tip terasa.

„Chiar daca noul spatiu nu se afla intr-o mansarda, am reusit sa aducem in Romania un nou concept de showroom cu mai multe solutii, unele in premiera. Astfel, alaturi de colegii nostri din Danemarca am creat un display personalizat pe care sunt prezentate aproape toate produsele noastre, lucru imposibil de facut pe un acoperis adevarat”, afirma Noemi Ritea, Director General VELUX Romania.

Produse si noutati

Astfel, vizitatorii pot admira indeaproape solutiile Premium, precum modelul inteligent cu actionare electrica GGL VELUX INTEGRA echipat cu senzor de ploaie, care se inchide la caderea primilor stropi. De asemenea, balconul VELUX Cabrio®, devenit viral datorita unor filme pe internet, o adevarata vedeta, este expus in noul showroom. Aceasta fereastra schimba perspectiva oricarei mansarde prin faptul ca se transforma in cateva secunde intr-un balcon, oferind caminului un element inedit.

De asemenea, pentru a veni in intampinarea necesitatii de a renova podurile si de a le transforma in spatii functionale de locuit, anul acesta VELUX a lansat aplicatia MyDaylight, cu ajutorul careia clientii pot vizualiza in cele mai mici detalii modul in care lumina naturala va patrunde in pod. Cu alte cuvinte, aplicatia le permite sa puna in valoare fiecare metru patrat si sa experimenteze efectul luminii naturale din interior, ei fiind cei care o proiecteaza. Este disponibila gratuit, atat pentru IOS, cat si pentru Android.

Noua adresa VELUX Romania: Str. Turnului nr. 5, cladirea T42, modul A3, Coresi Business Park, Brasov.

www.velux.ro
www.facebook.com/VELUXRomania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri