Kylie Jenner conduce una dintre cele mai cunoscute companii de produse cosmetice, Kylie Cosmetics. A infiintat compania in urma cu doi ani, lansand doua produse de machiaj pentru buze de 29 dolari, un ruj si un creion, cu care a obtinut venituri de peste 630 milioane dolari. Forbes apreciaza compania, care de atunci a adaugat si alte produse cosmetice, la aproape 800 milioane de dolari.

Jenner detine 100% din actiunile companiei, iar pe langa acestea, ea a castigat milioane de dolari din reclamele Puma si Pac Sun. Totodata, se estimeaza ca va primi anul acesta dividende in valoare de 60 milioane dolari. In total, Jenner ar ajunge la o avere de 900 milioane euro, devenind cea mai bogata tanara din lume.

Cei de la Forbes sustin ca daca afacerile companiei Kylie Cosmetics vor creste la fel de mult si anul acesta, Jenner va fi cea mai bogata tanara din istorie, depasindu-l pe Mark Zuckerberg, care a devenit miliardar la varsta de 23 de ani.

In cele din urma, averea acestor tineri provine din acelasi loc. “Social media este o platforma uimitoare. Am acces atat de usor la fani si la clientii mei”, spune Jenner.

Afacerea ei se bazeaza pe social media, Instagram-ul fiind cea mai importanta retea de socializare. Vanzari si executie? Exporta prin magazinul online Shopify. Finante si PR? Mama ei, Kris Jenner, se ocupa de partea de management, pentru 10% din profitul companiei.

In esenta, Jenner nu are o companie mare si fanscinanta, insa datorita costurilor mici de productie si marketing, profitul obtinut este urias si merge direct in buzunarul ei.

Cum a devenit Kylie Jenner cea mai bogata tanara din lume

Sursa foto: Facebook

Sursa foto: Shutterstock /Tinseltown

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri