In lupta cu comertul online, retaileriii traditionali incearca sa gaseasca metode cat mai inovative pentru a atrage clientii in magazinele fizice. Cea mai recenta actiune in acest sens a fost cea a retailerului irlandez de moda Primark, care a lansat, in magazinul sau din Manchester, o cafenea tematica dupa celebra Central Perk din serialul “Friends”.

Astfel, fanii infocati ai celor 6 prieteni din New York pot vizita cafeneaua in timp ce fac o pauza de cumparaturi in magazinul cu preturi reduse.

„Suntem foarte entuziasmati sa aducem prima marca Central Perk Cafe in retailul de moda din Marea Britanie. Clientii se pot relaxa si se pot distra acolo, bucurandu-se, de asemenea, de shopping la preturi scazute”, spun reprezentantii companiei.

Cafeneaua este mai mare decat cea pe care o vedeam in show-ul american, si, desigur, calatoria in Central Perk nu ar fi completa fara celebra melodie cantata de catre Rembrandts.

Central Perk din Manchester are preturi similare cu alte cafenele din zona si pornesc de la 1 lira pentru o cafea la filtru, putand ajunge pana la 2,75 de lire pentru o mocha mare. De asemenea, cafeneaua mai are si cafea cu gheata, ceai, bauturi racoritoare sau vafela desert. Cei cu un apetit crescut pot alege si sandwich-urile pe care, cu siguranta, Joey Tribiani le-ar aproba.

Citeste si:
Vezi de unde provin fructele si legumele din supermarket
Vrei sa stii ce mananci? Afla...

Pentru cei care nu resusesc sa se desprinda de aceasta atmosfera, cafeneaua are la vanzare si paturi „Friends” la pretul de 14 lire sau Friends Monopoly la 25 de lire. In plus, cei carora le place sa petreaca mai mult timp intr-o cafenea, pot vedea acolo si cateva episioade din celebrul serial american.

Locatia din Manchester a fost deschisa in parteneriat cu Warner Bros. in cinstea celei de-a 25-a aniversari a serialului. Cu doar cateva luni in urma, Primark a inaugurat si un Disney Cafe in Birmingham.

Lansat in 1969, retailerul Primark a prins puternic in pia­ta de moda locala datorita pozitionarii sale, mai exact com­pania se adreseaza persoanelor cu venituri mici, fiind con­curent al C&A.

Magazinele Primark se intind pe mii de me­tri patrati (chiar si peste 10.000 mp) si vand sub acelasi aco­peris mai multe branduri (Atmosphere, Denim Co., Au­thentic Apparel) la preturi foarte mici.

Citeste si:
Kaufland deschide un nou magazin in apropierea Capitalei
Kaufland Romania deschide...

Politica de preturi a Primark este agresiva: vinde tricouri mai ieftine decat un Big Mac.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Lifestyle »



Citeste si
Somaro cere autoritatilor si retailerilor sa se implice pentru oameni