Vodca ”Stolichnaya” va deveni doar ”Stoli”, a anunțat producătorul, un om de afaceri născut în Rusia, dar care și-a părăsit țara acum mai bine de două decenii.

Producătorul vodcii ”Stolichnaya” a anunțat că va renunța la actualul nume și va trece printr-un ”proces masiv de rebranding”, în urma invaziei rusești în Ucraina. Vodca va fi vândută doar sub denumirea ”Stoli”, folosită în prezent de grupul care o produce.

Fondatorul companiei, miliardarul de origine rusă Iuri Șefler, a plecat din țara sa în anul 2000, din cauza opoziției sale față de regimul Putin, scrie CNN. ”Stolichnaya” este produsă de fapt în Letonia, iar grupul Stoli face parte din concernul SPI, cu sediul în Luxemburg.

Citește și: Gluma unui secretar de stat american: Vodcă rusească pompată prin gazoductul Nord Stream 2

”Vechiul nume nu mai reprezintă corect această organizație. Mai mult ca orice, vreau ca ”Stoli” să însemne pace în Europa și solidaritate cu Ucraina”, a declarat Șefler.

Retail jobs

Compania a anunțat și că va folosi doar alcool produs în Slovacia, pentru ca vodca să fie ”100% nerusească”. De asemenea, Stoli s-a angajat să trimită ajutoare umanitare în Ucraina.

Potrivit CNN, oficiali și localuri din Statele Unite au cerut scoaterea băuturilor rusești de pe piață. Printre băuturile care au dispărut din meniul unor baruri din America și au ajuns chiar la canal se numără și vodca produsă de Stoli.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri