Producător român de cosmetice Farmec lansează cardurile cadou cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Cardurile au valori de 50, 100 sau 200 de lei și pot fi achiziționate și utilizate în orice unitate Farmec și Gerovital din toată țara.

Noul serviciu va fi disponibil pe tot parcursul anului și răspunde cererii în creștere venite din partea consumatorilor și a interesului sporit al acestora față de experiența oferită de magazinele de brand, de la consiliere și recomandări personalizate de produse și ritualuri de îngrijire, până la servicii gratuite de împachetare a cadourilor, sesiuni de machiaj, dermoanaliza tenului sau cardul de fidelitate.

„Am introdus cardurile cadou în această perioadă, pentru a veni în sprijinul consumatorilor noștri cu o opțiune suplimentară în alegerea cadourilor de sărbători pentru cei dragi. Acestea pot fi utilizate în orice perioadă a anului, pentru toate cele peste 30 de game și sutele de produse din portofoliul extins al companiei. În plus, consumatorii noștri pot opta pentru serviciul de împachetare a cadourilor, disponibil în toate magazinele Farmec și Gerovital.”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing Farmec.

Până pe 24 decembrie, produsele din gamele profesionale, de lux sau dermatocosmetice - Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital Luxury, Equlibrium și Evolution vor fi disponibile cu până la 25% reducere.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Sursa foto: Farmec

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri