Fine Living by Mastercard | Diana Maria Tutelca Staicu, BoConcept: Mobilarea unei case vorbește despre noi și despre modul în care ne place să trăim

Sursǎ foto: Wall-Street.ro

Fine Living by Mastercard | Diana Maria Tutelca Staicu, BoConcept: Mobilarea unei case vorbește despre noi și despre modul în care ne place să trăim

Cuprins Articol:

Românii au început să acorde mai multă atenție materialelor și calității mobilei pe care o aleg, celebrul PAL începând să piardă teren în ultimii ani în detrimentul lemnului și furnirului, menționează, într-un interviu acordat Wall-Street.ro, Diana Maria Tutelca Staicu, Master Franchisee BoConcept Romania și Founder and CEO Scandinavian Decorators. Când vorbim despre echiparea cu mobilă a unei locuințe, conceptul de Fine Living are aplicații cu adevărat practice: mobilier din lemn adevărat, cu piese modulare care nu doar că arată bine, dar care au și utilitate, și nu în ultimul rând o mobilă cu un preț ce se menține într-un interval decent, în special prin intermediul discounturilor oferite de retailer sau indirect prin intermediul ofertelor de cashback la plățile cu carduri premium.

Acest articol face parte din proiectul editorial Fine Living by Mastercard în care spunem povestea unor branduri premium din România. Prin platforma de beneficii priceless.com, posesorii de carduri Mastercard pot accesa de la oferte, cashback și reduceri până la experiențe de neprețuit.

”Românii au revenit la mai multă înțelepciune atunci când vorbim de alegerea materialelor și punând mai mult preț pe calitate. Începem să ne întoarcem la furnir, la lemn, la materiale naturale care o bună bucată de timp au fost înlocuite de celebrul PAL”, spune Diana Maria Tutelca Staicu.

Ea a adus în România franciza daneză de mobilier și decorațiuni BoConcept, după ce, la o vizită într-un showroom din Salonic (Grecia), a rămas impresionată de întreaga colectie și organizarea showroomului, de calitatea materialelor, precum și de linia modernă și totodată simplă specifică acestei linii de mobilier nordică.

”Suntem de 18 ani în România cu showroomul BoConcept în galeriile Mobexpert din Băneasa Shopping City. În ultimii patru ani am avut un trend ascendent iar anul acesta veniturile noastre au înregistrat un plus de 20%, fiind ajutați în special de colecția BoConcept”, a declarat Diana Maria Tutelca Staicu.

Onwer-ul showrromului de mobilier premium spune că analizează de ceva timp posibilitatea deschiderii unui nou magazin în centrul Bucureștiului, însă acest lucru nu a fost posibil din cauza unei probleme specifice capitalei României: lipsa locurilor de parcare și a spațiilor de logistică.

”Este imposibil să lași o mașină ‘pe avarii’ pe Calea Victoriei, pentru a căra o canapea și a te bucura de un serviciu premium. Avem nevoie de spațiu pentru logistica de aprovizionare; ne dorim o locație pentru un spațiu comercial care să ofere acces unei mașini care transportă piese mari de mobilier. Nu avem o variantă pentru a ieși din Băneasa în momentul de față. Țintim și Cluj Napoca, dar încă mai căutăm acel mix de condiții specifice francizei BoConcept care să ne permită să fim vizitați de cât mai multe persoane”, explică Diana Maria Tutelca Staicu.

Despre prețuri la mobilă, discounturi și… de ce ne place să fim înconjurați de dulapuri

Mobila nu a fost ferită de valul inflaționist din anii post-pandemici, iar Diana Maria Tutelca Staicu estimează că scumpirile din această piață au fost în general cuprinse între 30 și 50%.

”Creșterea prețurilor a început din perioada pandemiei, odată cu scumpirea materiei prime. Prețurile au crescut cu 30-50%, poate chiar mai mult la anumite articole. Este o creștere importantă pe care o resimțim atât la piesele de mobilier cât și la materialele de construcții”.

Ea spune că a încercat să compenseze măcar o parte din creșteri prin discounturi suplimentare oferite clienților și a căror medie a crescut cu 5-7% în ultimii patru ani.

”În plus, datorită parteneriatului cu Mastercard, prin programul Priceless, am reușit să mai compensăm o parte din creșterile de prețuri cauzate de inflație, clienții având astfel posibilitatea de a primi discounturi suplimentare la achizițiile făcute”, spune Diana Maria Tutelca Staicu.

Priceless.com este o platformă prin intermediul căreia posesorii cardurilor Mastercard Gold, Platinum, World și World Elite, emise în România, pot revendica diverse produse sau servicii, la prețuri preferențiale, oferite de o serie de business-uri partenere Mastercard.

Diana Maria Tutelca Staicu subliniază că o locuință poate beneficia de avantajele dotării cu mobilă premium indiferent de dimensiunea locației. Mergând la extrem, ea are recomandări chiar și pentru cei care vor să își echipeze o simplă garsonieră.

”Aș avea trei sfaturi în această situație:

  • Să lucreze cu un designer de interior pentru că acesta îi poate recomanda cum să își optimizeze spațiul;
  • Să folosească nuanțe cât mai deschise, cât mai naturale, pentru vopsirea pereților, pentru finisaje și pentru pardoseli - pentru a evita situația în care paleta de culori te obosește în timp.
  • Să aleagă piese de mobilier multifuncționale care optimizează spațiul. Mă refer aici la paturi cu depozitare, la tabureți care pot să devină pat peste noapte, sau la mese de cafea care se pot transforma în mese de dining”.

Trebuie să avem loc și să ”respirăm” în casă. Noi, românii, avem tendința să ne înconjurăm de cât mai multe dulapuri în locuințele noastre și nu mai aducem nota personală necesară: tablouri, sculpturi, opere de artă care să ne îmbogățească spațiul.

Diana Maria Tutelca Staicu, Master Franchisee BoConcept Romania și Founder and CEO Scandinavian Decorators

Descoperiți colecția BoConcept pe www.boconcept.ro.

Interviul complet cu Diana Maria Tutelca Staicu poate fi vizualizat în clipul video de mai jos:

Fiți cu ochii pe seria Fine Living, by Mastercard și wall-street.ro. În episoadele care urmează, vom afla și alte povești ale brandurilor premium din România.

Cum poți să primești cashback automat când faci alegeri premium

Mastercard Premium Collection este primul program de cashback automat al Mastercard, dedicat segmentului Premium din România, care conectează posesorii de carduri la o rețea națională de peste 100 de parteneri. TEILOR, Nike, Sabon, Douglas, Beautik, Lensa, La Hambar, Marmorosch și Casa Timiș sunt doar o parte dintre partenerii atent selectați, dintr-o varietate de domenii și arii de interes pentru consumatorii locali: de la fashion, beauty și bijuterii la delicii culinare & restaurante, precum și home & deco.

Pentru a beneficia de cashback de până la 15% la comercianții din program, posesorii de carduri Mastercard Gold, Platinum, World și World Elite, destinate persoanelor fizice și emise în România, trebuie doar să își înscrie cardul în programul Mastercard Premium Collection și să achite produsele sau serviciile de la partenerii Mastercard, cu cardul Premium înrolat. Ulterior, aceștia vor primi banii înapoi pe cardul cu care au efectuat plata în rețeaua de comercianți parteneri, conform coordonatelor ofertei comerciale.

Nu este necesară rezervarea prealabilă a ofertelor sau specificarea tipului de card folosit pentru plată. Un deținător de card poate înscrie oricâte carduri de debit sau de credit eligibile în programul Mastercard Premium Collection pentru a beneficia de cashback atunci când plătește cu orice card înrolat cu succes.

Personalizate pentru tine