Agentia de publicitate Lowe&Partners, parte a grupului de comunicare Lowe, il numeste pe Mircea Sebe in pozitia de director de BTL, acesta fiind un prim pas in directia consolidarii si extinderii diviziei de BTL sub denumirea Lowe Vibe, au anuntat reprezentantii companiei.
„Daca in urma cu trei ani advertiserii alegeau campanii costisitoare de comunicare in masa pentru a ajunge la consumator, acum advertiserii au inteles ca trebuie sa faca o tranzitie spre metode de promovare mai eficiente, foarte targetate. Necesitatea extinderii resurselor de BTL vine in primul rand dinspre clientii din portofoliul nostru, insa nu numai. Numirea lui Mircea si decizia de a extinde divizia Lowe Vibe ne va ajuta si sa raspundem mai bine cererilor de new business”, spune Oana Cociasu, managing director al Lowe&Partners, agentie cu afaceri de 6,13 milioane de euro in 2010.

Mircea Sebe (foto) are o experienta de peste 12 ani in comunicare si a lucrat pentru conturi precum Unilever, Heineken, Coca-Cola, Beiersdorf, BAT, ING, PPD (Diageo). El s-a alaturat Lowe& Partners in noiembrie anul trecut, anterior lucrand aproape zece ani pentru OgilvyAction.

Managerul se va ocupa de consolidarea echipei si de integrarea activitatilor de BTL cu celelalte specializari ale grupului Lowe.

“BTL-ul nu mai poate fi clar delimitat de alte discipline. BTL inseamna mai mult decat clasicele evenimente sau promotii… inseamna sa ajuti procesul de vanzari al companiilor sa se intample mai eficient”, spune Mircea Sebe, director de BTL in cadrul agentiei Lowe&Partners.

Compania lucreaza pentru clienti precum Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson, Bayer, Labormed, Pfizer sau Crucea Rosie Romana.

Lowe &Partners este membra a grupului de comunicare din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive si Medic One. Agentia a avut o cifra de afaceri de circa 6,13 milioane de euro in 2010, conform Ministerului de Finante.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri