Burlan isi va incepe mandatul la 1 februarie, iar decizia este determinata de extinderea portofoliului de print al Ringier, in contextul preluarii Edipresse, potrivit unui comunicat al companiei.

In prezent Ringier are in portofoliu publicatiile Libertatea, Libertatea pentru Femei, Unica, Joy, Lumea femeilor, Bravo, Bravo Girl, TV Mania, TV Satelit si Auto Bild. Odata cu achizitia companiei Edipresse A.S. Romania, Ringier preia de la aceasta grupul de publicatii Elle, revistele Avantaje, Look!, Psychologies, Intamplari adevarate, Povestea mea, Lucru de mana, Povesti de viata si Baby, Viva!, Popcorn si divizia custom publishing.

Cezar Burlan are o experienta de peste 15 ani in vanzarea de publicitate, atat in segmentul revistelor, cat si al ziarelor.

Intre 1998 si 2000, el a lucrat ca director de vanzari de publicitate in cadrul PubliMedia International (in prezent Mediafax Group) , iar intre 2000 si 2003 s-a ocupat de vanzarile de publicitate ale ProSport. Din februarie 2003 si pana in octombrie 2009 a lucrat in cadrul Sanoma Hearst Romania, o mare parte din aceasta perioada fiind directorul de publicitate al companiei. In ultimii doi ani, Burlan a gestionat vanzarile tuturor titlurilor Medien Holden, publisherul Romania Libera.

Citeste si:

Cezar Burlan va prelua o echipa formata din douazeci de persoane, care include si angajatii care urmeaza sa se alature Ringieri odata cu integrarea Edipresse.

Mirela Murariu, cea care a coordonat pana la achizitionare portofoliului Edipresse vanzarile de publicitate ale Ringier Romania, este numita director de publicitate mass market, urmand sa-i raporteze lui Cezar Burlan.

Ringier Romania si-a inceput activitatea in 1992 si este in prezent, cu cei peste 400 de angajati ai sai, una dintre cele mai mari companii de publishing din tara. Compania a avut in 2010 o cifra de afaceri de 19,1 milioane de euro si pierderi de circa 6,7 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.