Primele trei luni din acest an au fost mai bune decat cele din primul trimestru al anului trecut, compania inregistrand o crestere de circa 10% fata de perioada similara din 2011, a afirmat pentru wall-street.ro, Hortensia Nastase, managing partner al GolinHarris Bucuresti, agentie de relatii publice cu afaceri de circa 1,4 milioane de euro anul trecut.

De altfel, managerul estimeaza pentru tot anul acesta o crestere de circa 10% a businessului.

Printre clientii castigati in 2012 se numara United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producatorul berii Tuborg. In prezent, GolinHarris mai este intr-o licitatie pentru un client din industria auto.

Pe de alta parte, agentia a preluat si conturile de online ale Colgate-Palmolive si Transavia, companii cu care lucra deja pentru servicii de relatii publice.

Digitalul aduce aproape un sfert din business

Domeniul comunicarii digitale aduce in jur de 20-25% din cifra de afaceri a companiei, potrivit Hortensiei Nastase.

GolinHarris a trecut de curand printr-o schimbare a structurii agentiei, angajatii acesteia fiind impartiti in patru echipe in functie de competentele fiecaruia.

Infiintata in 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucuresti este afiliata de anul trecut la reteaua internationala de relatii publice, GolinHarris Worldwide.

Printre clientii agentiei se numara CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Romana, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, L'Oreal Romania, Orange Romania, Praktiker, RBS - Royal Bank of Scotland, Readers Cafe, Schneider-Electric Romania, SofMedica, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), UNICEF, URBB - United Romanian Brewieres Bereprod.

Agentia este membra a grupului de comunicare Lowe din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works si Lowe Medic One. In 2010, grupul a avut o cifra de afaceri de circa 51,6 milioane de euro.

Intre principalii competitori ai GolinHarris se numara Nicola Porter Novelli, Ogilvy PR, McCann PR, Graffiti Public Relations, Grayling sau BDR Associates.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri