Vrei 1 mil. $? Cel mai tare festival de publicitate si Bill Gates iti dau banii ca sa schimbi lumea cu o idee

Cei care viseaza sa schimbe lucrurile, au sansa sa o si faca inscriindu-se la Grand Challenge for Communication (Aid is working. Tell the world) o competitie lansata de Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, si Fundatia Bill & Melinda Gates, prin care sunt alese zece idei de campanii care pot face ca lumea sa fie diferita. Castigatorul competitiei primeste un milion de dolari pentru a-si pune in practica ideea.

Proiectul a fost lansat anul acesta, iar juriul (denumit Cannes Chimera) care va selecta ideile este format din directorii de creatie ai agentiilor care au castigat un Grand Prix la Cannes Lions 2011. Printre membrii Cannes Chimera se numara si Adrian Botan, creative partner McCann Erickson , agentia romaneasca care anul trecut a castigat noua premii in cadrul Cannes Lions, printre care doua Grand Prix si un Titanium Lion.

Ideea inscrisa in competitie trebuie sa aiba un scop umanitar si trebuie prezentata pe doar o pagina A4 (fata-verso). In competitie se poate inscrie oricine (o singura persoana, echipe, companii/agentii).

Inscrierile pentru Aid is working. Tell the world se fac pana pe 15 mai 2012.

„In prima faza a programului, in luna iulie 2012, vor fi selectate 10 proiecte care vor primi o finantare initiala in valoare de 100.000 de dolari pentru a-si dezvolta ideea. In faza a doua a programului, care va avea loc in luna noiembrie 2012, cei care au propus proiectele finaliste vor fi trimisi in campusul Fundatiei Bill & Melinda Gates din Seattle, SUA, unde, timp de doua zile, vor primi consiliere din partea membrilor Cannes Chimera. In decursul acestor doua zile, cele mai mari minti creative din lume ii vor ajuta pe finalisti sa-si dezvolte ideea pentru a putea aplica la marele grant de un milion de dolari, oferit de fundatie pentru implementarea proiectului castigator”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania.

Vedeti mai multe detalii.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri