Argint la Cannes Lions 2019 in categoria PR pentru campania "Internet vs. Rezidentiat" - Regina Maria, McCann PR si McCann Bucharest

„Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat), campania Retelei de sanatate Regina Maria alaturi de McCann PR si McCann Worldgroup a castigat Silver la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe shortlist-ul anuntat cu o seara inainte de acordarea premiilor.

„Am abordat cu indrazneala – unii nu s-au ferit sa o numeasca nebunie – o idee care nu putea fi decat radicala. E nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea ca Dr. Google nu locuieste doar in Romania.”, relateaza de la Cannes Catalin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania.

Campania ”Internet’s Residency Exam” (Internet vs. Rezidentiat), desfasurata in noiembrie-decembrie 2018 si aprilie 2019, a lansat un mesaj de educare si incurajare a comportamentului preventiv in sanatate printr-o propunere creativa si interactiva cu un singur raspuns posibil: pregatirea si experienta unui medic nu pot, sub nicio forma, sa fie egalate de un search pe net.

Campania a inceput anul trecut, in noiembrie, cu ocazia sustinerii examenului de Rezidentiat, zi in care un jurnalist VICE a reprodus conditiile similare examenului, adaugand in plus doar acces nelimitat la internet pentru a raspunde la cele 200 de intrebari, in 4 ore.Rezultatul a fost clar, doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar si cu ajutorul cautarilor pe Internet.

Anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sanatatii, Regina Maria i-a invitat pe toti cei care cauta raspunsuri medicale online sa treaca ei insisi printr-un mini-examen de Rezidentiat, online, pe site-ul reginamaria.ro.

Citeste si:
Ea vrea sa promoveze la nivel global romancele din creativitate
Ea lanseaza prima platforma...

Campania s-a propagat cu un real interes atat in media, cat si in social media si in conversatiile spontane. Iar rezultatele inregistrate au fost peste asteptari: 11% dintre voucherele emise prin campania de pe site-ul reginamaria.ro s-au convertit in vizite la medic, Regina Maria inregistrand in acest interval o crestere a numarului de programari cu 43,29%.

„Suntem maguliti de premiul prestigios acordat de cel mai mare for international din advertising si mandri ca am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sanatate din Romania premiata la Cannes. Am sustinut cu entuziasm ideea creativa din spatele campaniei si vom continua seria initiativelor inovatoare in beneficiul pacientilor nostri.”, completeaza Greta Redeleanu, Marketing Director al Retelei de sanatate Regina Maria.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri