Compania de bauturi racoritoare se aliaza cu Twitter pentru a promova online concerte de muzica tuturor fanilor sai de pe site-ul de socializare. Parteneriatul face parte din noua campanie publicitara initiata de Pepsi. Deocamdata oficialii celor doua companii nu au dezvaluit detalii legate de tranzactie, noteaza Washington Post.

Noua strategie de marketing vrea sa revitalizeze produsele Pepsi in lupta cu vechiul rival Coca Cola.

Ca sa-si puna in aplicare planurile, oficialii companiei au marit bugetul de marketing pentru anul acesta cu 600 de milioane de dolari. Investitorii sunt nemultumiti de evolutia Pepsi din ultimii anii. In 2010 Pepsi a fost surclasata in Statele Unite de Diet Coke si a ajuns pe locul trei intr-un clasament condus de Coca-Cola.

Pepsi nu este sigura companie care se foloseste de industria muzicala pentru a-si asigura o cota mai mare din segmentul tinar al consumatorilor de bauturi racoritoare. La inceputul acestei luni Coca Cola si-a anuntat parteneriatul cu platforma de muzica online, Spotify.

Pepsi a mai apelat in trecut la industria muzicala pentru a-si sustine campaniile de marketing si a lucrat cu nume sonore precum Michael Jackson, Ray Charles, Mc Hammer, Britney Spears si Beyonce.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Awake 2019 anunta programul festivalului si bilete de 1 zi