Amazon este cel mai mare rival al companiei Apple pe piata de publicitate mobila, cu al sau Kindle si cu oferta generoasa de advertising. Compania de comert online promoveaza deja reclame in aplicatiile mobile si pe site-ul sau, iar angajarea unui director de marketing de la Microsoft arata ca vrea sa dezvolte in continuare acest segment, noteaza AdAge.
Mai mult decat atat, Amazon inregistreaza mult trafic provenit de la terminale mobile. Aproape jumatate dintre abonatii care utilizeaza smartphone-uri din Statele Unite au intrat pe site-ul sau au folosit aplicatiile companiei, fiind pe locul patru in topul celor mai vizitate domenii, potrivit companiei ComScore.

De asemenea, la fel ca si Apple, Amazon are propria sa tableta. Modelul Kindle Fire a fost vandut in 5,5 milioane de exemplare de la lansarea sa in ultimul trimestru din 2011, potrivit datelor firmei de cercetare IDC.

Una din strategiile de promovare folosita de platforma de comert online implica utilizarea datelor personale ale utilizatorilor sai pentru a le recomanda acestora produse proprii.

O masura similara a fost aplicata si de Apple, care a lansat iAd in urma cu doi ani. Acest sistem targeta mesajele publicitare in functie de informatiile colectate de pe 225 de milioane de conturi iTunes .

In prezent, Amazon vinde oferte de publicitate mobila pe e-book-urile sale Kindle, pe site-ul sau si pe paginile mobile ale IMDB, precum si pe tabletele sale Kindle Fire.

Pachetele de reclame difuzate pe tableta costa chiar si 1 milion de dolari. Amazon a avut venituri de 48,1 miliarde dolari din servicii si produse in 2011.

Piata de publicitate mobila din Statele Unite este evaluata la 2,6 miliarde de dolari pentru acest an, potrivit ComScore.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri