Seful TVR: Din 2009 am pierdut anual cate 10 mil. euro din publicitate

Veniturile din publicitate ale Televiziunii Romane au scazut cu peste 50% din a doua jumatate a anului 2010, comparativ cu anii 2006-2008. Acest lucru a dus la pierderi de peste 10 milioane de euro pe an incepand din anul 2009, a declarat Alexandru Lazescu, presedintele si directorul general al TVR in sedinta Comisiilor de Cultura din Parlamentul Romaniei.

Raportul financiar al TVR

Piata de publicitate romaneasca a fost puternic afectata incepand cu finalul lui 2008, bugetele advertiserilor scazand la jumatate din cauza crizei financiare.

Anul trecut veniturile din publicitate pe televiziune erau estimata la circa 200 de milioane de euro, comparativ cu circa 337 milioane de euro in 2008, potrivit datelor agentiei de media Initiative.

In 2010 Societarea Romana de Televiziune a avut o cifra de afaceri de 126,3 milioane de euro si pierderi nete de 38,4 milioane de euro. Pe de alta parte, compania avea in jur de 3.150 de angajati. Tot in 2010, SRTV ajunsese la datorii totale de 85,7 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

Vedeti in documentul atasat care este situatia financiara TVR.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri