Mass-media locala se afla la mana publicitatii de stat. In lipsa transparentei si a unor criterii eficiente de atribuire a contractelor, autoritatile pot decide cine „traieste“ si cine nu, potrivit Adevarul.ro.
Intr-o piata media cu bugete de publicitate tot mai scazute, contractele de reclame date de institutiile statului sunt o gura de oxigen pentru ziare, radiouri si televiziuni. In timp ce publicitatea comerciala scade, cea publica este in crestere. Potrivit celui mai recent raport realizat de Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), piata de publicitate de stat s-a dublat in 2011 fata de 2010 datorita proiectelor europene, care aloca un buget special publicitatii. Daca presa centrala se mai poate baza pe banii clientilor privati, pe plan local, situatia este mult mai dificila. Publicitatea facuta de institutiile statului asigura, de multe ori, supravietuirea unor titluri.

Citeste mai mult pe Adevarul.ro.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri