Agentia de creatie Leo Burnett&Target si compania Bergenbier, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a berii, lanseaza un nou spot pentru brandul Bergenbier, sponsorul oficial al Ligii I, campionatul intern de fotbal.
Campania se desfasoara intre 10 septembrie - 8 noiembrie si comunica parteneriatul dintre Bergenbier si Liga 1, brandul de bere fiind sponsorul oficial al campionatului national de fotbal intre 2010 si 2014.

„Campania aduce in discutie pasiunea barbatilor pentru sportul rege in general si pentru meciurile din Liga 1 in particular, intr-un mod mai putin conventional, spotul TV aratandu-i pe cativa dintre ei traind pasiunea pentru fotbal. Injuraturile clasice au fost insa inlocuite cu eufemisme haioase, pentru ca spotul sa nu fie cenzurat, dar sa isi pastreze savoarea pentru barbatul roman care se regaseste in continuare in secventele pitoresti”, au afirmat oficialii Leo Burnett&Target.



Campania mai utilizeaza reteaua de socializare Facebook unde se desfasoara o promotie care ii premiaza pe pasionatii de fotbal.

Echipa care a lucrat la realizarea campaniei este formata din:
- din partea agentiei Leo Burnett: Carmen Tiderle (director de creatie), Irina Becher (copywriter), Florina Moisi (art director), Angela Teodorescu, Alexandra Patarlageanu si Petronela Ionescu (account director)
- din partea clientului: Marko Njavro (marketing director), Radu Dumitrescu (Brand Manager), Mihai Mihaescu (assistant brand manager)
- din partea agentiei de digital iLeo: Mugur Pastrascu (managing partner) si Anda Lazar (client service director).

Spotul TV a fost realizat in colaborare cu regizorul argentinian Tano Celentano si casa de productie Family Film.

Sursa foto si video: YouTube

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri