TVR are 0,2 mil. euro pentru a participa la Eurovision 2013

Consiliul de Administratie al TVR a aprobat participarea Televiziunii Romane la concursul Eurovision 2013, care se va desfasura in luna mai, la Malmo, in Suedia, avand drept conditie ca suma maxima alocata sa fie de 200.000 de euro, au declarat reprezentantii Televiziunii Romane, conform Mediafax.

Totodata, Consiliul de Administratie al Societatii Romane de Televiziune (SRTv) a recomandat recuperarea din vanzarea de publicitate si sponsorizari cel putin a taxei de participare la Eurovision 2013, au mai spus reprezentantii TVR.

Dan Manoliu, redactorul-sef al Redactiei Divertisment din TVR, a fost desemnat sa se ocupe de organizarea participarii Romaniei la editia din acest an a concursului Eurovision, care se va desfasura la Malmo, in Suedia, pe 14, 16 si 18 mai.

Reprezentantii TVR au mai spus ca perioada in care va fi organizata competitia nationala Eurovision va fi anuntata in curand.

Suma stabilita de TVR pentru participarea la Eurovision 2013 este similara cu cea alocata pentru participarea Romaniei la editia din 2012 a concursului. In 11 ianuarie 2012, surse din TVR declarau pentru Mediafax ca Televiziunea Romana a stabilit un buget de circa 200.000 de euro pentru participarea la Eurovision 2012.

Anul trecut Romania a fost reprezentata la Eurovision de catre trupa Mandinga (foto), care s-a clasat pe locul al 12-lea in finala concursului, unde a concurat cu piesa "Zaleilah".

Eurovision este transmis in Europa, Australia, Canada, Egipt, Asia si Statele Unite. Anul trecut, finala a avut o audienta record de aproximativ 70 de milioane de telespectatori, iar numarul celor care au urmarit atat finala, cat si semifinalele a fost de aproximativ 114,5 milioane, potrivit EBU.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri