Hyperactive, parte a grupului de comunicare Lowe si Senior Interactive isi unesc fortele si fuzioneaza, creand Senior Hyperactive, Mihai Tataru, proprietarul Senior Interactive devenind in acest mod managing partner al Senior Hyperactive.
In urma fuziunii, ponderea specialistilor in zona de digital din grupul Lowe va depasi 40%. Sub noua structura, agentia de comunicare va acoperi in proportie egala cele doua mari paliere de competente: atat zona de strategie, creatie si comunicare digitala, cat si zona de tehnologie (programare si R&D).

“Pe o piata a comunicarii aflata in efervescenta si cu oportunitati la tot pasul, am dorit sa acceleram cresterea business-ului nostru de digital”, declara Veronica Savanciuc (foto), presedinte & CEO grupul Lowe.

Seful Hyperactive si co-fondatorul acesteia, Alex Visa, va pleca din agentie dupa 4 ani.

Discutiile intre cele doua companii au inceput in septembrie 2012, iar contractul a fost semnat la inceputul acestei luni.

Senior Hyperactive devine operationala de la data de 30 martie 2013.

Portofoliul de clienti Senior Hyperactive include astazi companii precum Altex (Altex, Media Galaxy), Bayer, BMW, British American Tobacco, Hewlett Packard EMEA, ING Bank Romania, Friesland Campina, LIDL, MSD, Orange Romania, Pfizer, Provident, StarBev, Stilago, Unilever, Wrigley, XTB. .

Senior Hyperactive devine membra a grupului din care mai fac parte 6 agentii specializate in discipline complementare de comunicare: Lowe (creatie), Initiative si BPN (media), GolinHarris (PR), Mobile Works (mobile marketing), MedicOne (healthcare communication).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri