Bugetul de reclama pentru privatizarea CFR Marfa: 2,5 MIL. lei

Guvernul a aprobat majorarea cu 2,5 milioane lei, de la 50.000 lei la 2,55 milioane lei, a volumului cheltuielilor pentru reclama si publicitate prevazute in bugetul propriu al Ministerului Transportului pentru activitatea de privatizare, cu scopul promovarii vanzarii actiunilor la CFR Marfa.

Decizia a fost luata, prin hotarare, in sedinta de marti a Guvernului.

Suma de 2,5 milioane lei va fi obtinuta prin scaderea, in bugetul ministerului, a volumului cheltuielilor pentru rapoarte de evaluare in procesul de privatizare si postprivatizare, respectiv de la 11 milioane lei la 8,5 milioane lei.

"Cresterea volumului cheltuielilor pentru reclama si publicitate este justificata de atragerea unui numar cat mai mare de potentiali cumparatori in achizitia pachetului de actiuni pe care Ministerul Transporturilor il gestioneaza la CFR Marfa in calitate de actionar in numele statului roman", a explicat purtatorul de cuvant al Guvernului, Andrei Zaharescu, potrivit Mediafax.

Privatizarea CFR Marfa este unul din angajamentele asumate de Guvern prin acordul cu Fondul Monetar International.

Termenul de depunere a documentatiei de participare la etapa de precalificare pentru privatizarea CFR Marfa a fost recent prelungit pana pe 8 mai, de la 22 aprilie, iar termenul final pentru deschiderea ofertelor si desemnarea castigatorului este 20 iunie.

Licitatia pentru pachetul de 51% din actiunile CFR Marfa va porni de la un pret de 180 milioane de euro.

Procedura va avea trei etape - precalificare, negociere pe baza de oferte preliminare si neangajante, respectiv licitatie cu oferta in plic.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri