Practic, site-ul este o platforma prin care utilizatorii pot publica gratuit anunturi si pot gasi un vanzator sau un cumparator pentru produsele si serviciile lor. Pe site nu se pot efectua direct tranzactii. Site-ul este structurat pe categorii precum imobiliare, autoturisme, mobilier, haine, electronice si electrocasnice, cosmetice, produse agricole.
Cele mai vizitate sectiuni ale site-ului sunt auto, electronice si imobiliare. De exemplu, in februarie anul acesta cele mai cautate subiecte pe tocmai.ro au fost: BMW, tractor, Audi, Mercedes si iPhone.
„O paralela oarecum amuzanta este ca BMW-ul si tractorul au fost in topul cautarilor si in Suedia, unde brandurile de top vad site-ul nostru de anunturi ca pe un canal de advertising pentru toate industriile. Site-ul similar tocmai.ro din Suedia este un canal de comunicare uzual pentru orice dealer, in special in momentul in care se lanseaza noi modele auto, dar si pentru advertiserii din alte domenii precum banci sau companii de asigurari. Explicatia este simpla: cand cumpara o masina sau un apartament, oamenii au nevoie de un imprumut sau de o asigurare. Pe pietele mature, unde activam, site-urile noastre au atras un procent important din investitiile de marketing. Estimez ca acest trend se va face simtit si in Romania, insa este nevoie de timp si rabdare”, spune Tocca.
Citeste mai multe despre investitiile care au fost facute in Tocmai.ro, numarul de angajati ai companiei, planurile pe piata locala a suedezilor de la Schibsted intr-un articol care va fi publicat marti de wall-street.ro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: