Apple, unul dintre cei mai mari producatori de echipamente mobile din lume, ramane lider in topul BrandZ al celor mai valoroase 100 de branduri globale, cu o valoare estimata la 185 mld. dolari.
Apple a crescut cu doar 1% in ultimul an, comparativ cu cresterea de 51% a principalului sau rival, Samsung, care este acum pe pozitia 30 la nivel global cu o valoare a brandului de 21 miliarde dolari.

Google se afla pe locul 2 in clasament, cu o valoare de 114 miliarde dolari. Pe locul 3 se afla IBM, care valoreaza 112 miliarde dolari.

In prezent, brandurile din clasament au o valoare cumulata de 2.6 trilioane dolari, mai mare cu 77% fata de 2006.



Cea mai consumata bautura alcoolica din toata lumea, berea, reprezinta categoria cu cea mai mare crestere in clasamentul din acest an. Primele 10 branduri de bere au crescut cu 36% si au o valoare cumulata de 63 miliarde de dolari. Categoria a beneficiat de o crestere a vanzarilor in America Latina si China.

Heineken este al treilea cel mai mare brand de bere din lume, valorand 8 miliarde de dolari, si a profitat de promovarea filmului Skyfall din seria James Bond. Berea Brahma din Brazilia a crescut cu 61% in ultimul an, ajungand sa valoreze 4 miliarde de dolari.

Brandurile din ariile tehnologie si telecomunicatii continua sa domine clasamentul cu 29 de marci, insumand 43% din valoarea cumulata a brandurilor din Top 100, mai mult de 1 trilion de dolari.

Dezvoltat pentru companiile din cadrul WPP de catre Millward Brown Optimor, clasamentul BrandZ™ - Topul celor mai valoroase 100 branduri globale - a ajuns la cea de-a opta editie.

Daedalus Millward Brown este una dintre cele mai mari agentii de research la nivel mondial. Compania detine peste 86 de birouri in 56 de tari.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri