Grup Sapte, agentie de comunicare integrata de BTL, a semnat un parteneriat de afiliere exclusiva pentru Romania, Bulgaria si
Moldova cu reteaua internationala EFMP (European Field Marketing Partners).
EFMP, cu o cifra anuala de 140 milioane euro, reprezinta o retea de parteneriate intre agentii independente de field marketing prezente in 21 de tari din Europa si ofera acestora acces la brief-uri si platforme globale de field marketing, audit, merchandising si solutii inovatoare de raportare online a rezultatelor.

Printre clientii de top EFMP se numara Nespresso, Philips, Unilever, Mondelez si Danone.

“In ultimii ani, agentia noastra a gestionat o serie de proiecte regionale, ceea ce a constituit un prim pas in interactiunea cu pietele de field marketing din Europa. In acelasi timp, acest parteneriat ne obliga sa mentinem un standard ridicat, conform cerintelor Uniunii Europene, al tuturor serviciilor dezvoltate de noi si sa oferim solutii inovatoare adaptate pietelor in care actionam. (...) Cel mai important lucru insa este
faptul ca, prin aceasta afiliere, Grup Sapte va putea oferi acces brandurilor romanesti pe piata europeana", a declarat Florina Mihaescu, CEO Grup Sapte.

In cei 14 ani de activitate, Grup Sapte a realizat 180 de milioane de contacte cu consumatorii romani in cadrul campaniilor de BTL desfasurate pentru clientii sai, prin intermediul angajatilor si a colaboratorilor pe termen scurt ai agentiei. Printre clientii Grup Sapte se numara Alexandrion, Beiersdorf, Unilever, Carrefour, Coca – Cola, Molson Coors, Mondelez, 3M, Nestle, BIC.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri