Un magazin online cu haine doar pentru copii…si realizate doar de designeri romani. In acelasi timp, un business care ajuta copiii care provin din familii fara posibilitati financiare. Pentru o astfel de afacere, Roxana Dumitru, cea care pana anul trecut a condus timp de sase ani Leo Burnett&Target, una dintre cele mai mari agentii de creatie de pe piata locala, a renuntat la cariera pe care o avea in publicitate si a fondat impreuna cu Adina Sasu businessul de haine pentru copii Designers for Kids.
In octombrie anul trecut Roxana Dumitru (41 de ani) pleca de la Leo Burnett&Target, una dintre cele mai mari agentii de publicitate de pe piata locala cu afaceri de 16,3 milioane de euro in 2012. Ea a fost inlocuita la conducerea agentiei de catre Lorand Balint, un specialist cu peste 13 ani de experienta in comunicare.

“Dupa 17 ani in care am muncit enorm, am lucrat pe zeci de categorii pe care activau clientii cu care colaboram, am <<crescut>> foarte multi juniori si i-am ajutat sa devina foarte buni oameni de publicitate, am participat la zeci de pitch-uri si am castigat impreuna cu colegii mei foarte multe conturi mari si importante, am simtit nevoia de o schimbare. Asa ca am <<plonjat>> in antreprenoriat, am vrut sa vad cum este sa fiu pe picioarele mele 100%. Si nu este simplu, trebuie sa recunosc “, explica Dumitru.

Ideea de a lansa Designers for Kids a aparut la o cafea cu actuala ei partenera de business Adina Maria Sasu (34 de ani). Ambele detin 50% din afacere.

Au fondat Designers for Kids pentru ca acesta este un business care imbina pasiunea celor doua pentru moda, dragostea pentru copii si dorinta de a ajuta copiii care provin din familii sarace.

Fata de alte branduri pentru copii, Designers for Kids se diferentiaza prin faptul ca hainele sunt create doar de designeri romani.

Printre cele mai importante nume cu care colaboreaza compania se numara Rhea Costa, George Neagu, Andreea Raicu, Parlor, Malvensky, Carla Szabo, Zaysha.

Afla mai multe despre planurile Roxanei Dumitru in textul: Dupa 17 ani in publicitate, a lansat o afacere cu haine pentru copii create doar de designeri romani

Sursa foto: Roxana Dumitru

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri