Metro, pionierul ziarelor gratuite, va fi redactat de o agentie de presa

Editia suedeza a ziarului Metro, pionierul ziarelor gratuite, va fi redactata aproape in intregime incepand din aceasta vara de o agentie de presa, a anuntat luni aceasta din urma, citata de AFP.

"Ziarul Metro care va aparea in toamna va fi conceput pe baza produselor jurnalistice create de TT pentru rubricile National, International, Sport si Divertisment", a precizat aceasta agentie de presa.

"Productiile oferite de TT vor fi completate de propriile continuturi Metro la rubricile Moda, Sanatate-Frumusete, Studii si Locuri de munca si de contributiile colaboratorilor externi in sectiunea Cronici", a adaugat agentia TT. Metro este o marca publicata in numeroase tari, dupa aparitia ei, in 1995, la Stockholm. Metro revendica in prezent pozitia de "cel mai mare ziar din lume" cu "18,3 milioane de cititori zilnici" in 23 de tari, scrie Mediafax.

Grupul care editeaza ziarul Metro nu a facut deocamdata niciun comentariu despre acordul incheiat cu agentia de presa TT.

Citeste si:
Metro vrea să vândă o parte din magazinele din România
Metro vrea să vândă o parte...
Sursa foto: Captura Metro.co.uk

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri