Vi s-a intamplat sa intalniti in fiecare zi aceeasi persoana, careia sa-i multumiti pentru anumite lucruri, dar totusi sa nu-i stiti numele? Coca Cola crede ca ar trebui sa ne luam revansa pentru asta prin a-i cumpara o sticla de suc avand inscriptionat numele ei pe eticheta, potrivit Ad Week.

O noua reclama din Filipine arata cum oamenii isi exprima recunostinta fata de acele persoane care le insenineaza ziua, dar care poarta doar porecle in spatele lor: un sofer numit “fratioare”, un comerciant numit “pustiule”, un gardian numit “sefu”. Apoi oamenii au recunoscut cu rusine ca nu stiu cum se numesc acele persoane in buletin. Aici intervin cadourile personalizate de la Coca-Cola.

Reclama de 3 minute realizata de McCann, este in stil documentar, avand povesti de viata adevarate care necesitau contorsiuni logistice reale, incat ai crede ca toata treaba e facatura. Indiferent cum ar fi fost, nu prea conteaza. Este o strategie buna de marketing sub forma de divertisment, facuta cu scopul de a-i face pe oameni sa se simta bine.

Coca Cola incearca sa faca de multa vreme acest lucru, si in acest caz, pare ca functioneaza strategia. Videoclipul de pe Youtube are, de joi, 900,000de vizualizari, iar comentariile includ foarte multe laude aduse initiativei. Intrebarea care ar trebui pusa este cum ar trebui sa gaseasca oamenii fix sticla de care au nevoie pentru a o oferi acelora carora vor sa le multumeasca pentru tot ce fac?

Retail jobs

Sursa foto: Captura YouTube/Coca-Cola The Happiest Thank You
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri