“Leo Burnett este una dintre agentiile care au facut cu adevarat istorie in publicitatea romaneasca. Adica una dintre cele doua. Ca si in fotbal, unde derby-ul se intampla mereu intre cele doua cele mai bune dintotdeauna, nu doar ale momentului (vezi Real – Barca sau localul Steaua – Dinamo) – asa si in advertising-ul romanesc a fost o competitie benefica pentru cresterea intregii industrii intre Leo si McCann. Atunci cand am fost abordat de catre Leo Burnett Group pentru a incinge din nou competitia si am aflat si de noua organizare pe care o consider (cum spun englezii) ahead of the market, normal ca am devenit interesat. Cred cu putere in noua formula de management, alaturi de Boti si Andreea, si mai cred ca ar fi bine sa stati cu ochii pe noi. Incepe!”, declara Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Leo Burnett Group.

Razvan Capanescu a ocupat anterior functia de Chief Creative Officer pentru Publicis Bucuresti.

Dezvoltarea serviciilor de advertising pentru era post-advertising coincide cu integrarea procesului de creatie sub umbrela “Bigger ideas, bigger campaigns”. Noul mecanism Leo Burnett Group va integra competenta de ATL a Leo Burnett & Target, competenta de digital a iLeo si competenta de brand activation a Arc.

“Pentru Leo Burnett Group, anul 2014 va ramane in istorie ca fiind anul in care am trecut la un model nou de business, centrat pe capacitatea de a oferi clientilor nostri cele mai bune solutii, cu adevarat integrate si media neutre. Am adus sub acelasi acoperis al Leo Burnett Group trei agentii - Arc, iLeo si Leo Burnett, eliminand total frictiunile operationale dintre diferitele specializari. Avem acum client service, strategie si creatie comune, un singur P&L si o echipa de management comuna. Putem astfel sa cream rapid si eficient echipe multidisciplinare, care sa colaboreze perfect pentru a raspunde oricarui tip de brief”, declara Lorand Balint, managing director Leo Burnett Group.