Klaus Iohannis, Calin Popescu Tariceanu si C.V. Tudor sunt prezidentiabilii a caror mediatizare a crescut usor, Teodor Melescanu a coborat de pe locul 4 pe locul 6 ca numar de aparitii media, iar pe primele locuri se afla in continuare Ponta, Iohannis si Udrea.

Ultima inaintea scrutinului din 2 noiembrie, analiza, realizata in perioada 20 -26 octombrie, a vizat 149 de titluri din presa centrala, jurnalele de stiri a 13 posturi TV si a opt posturi de radio si 1.303 site-uri si pe cei 14 candidati inscrisi in cursa prezidentiala - Victor Ponta, Klaus Iohannis, Calin Popescu Tariceanu, Elena Udrea, Monica Macovei, Teodor Melescanu, Dan Diaconescu, Kelemen Hunor, Gheorghe Funar, Corneliu Vadim Tudor, William Branza, Szilagy Zsolt, Constantin Rotaru si Mirel Mircea Amaritei, potrivit unei monotarizari facute de Mediafax.

Premierul Victor Ponta se mentine pe primul loc in topul aparitiilor media, la mare distanta de ceilalti candidati, desi a avut o scadere cu aproape 2.000 a numarului de aparitii. El a scazut de la un total de 16.121 de aparitii in saptamana 13-19 octombrie la 14.077 in saptamana care s-a incheiat - 12.024 pe site-uri, 702 la TV, 148 la radio, 303 in presa centrala.

Pe locul al doilea ramane Klaus Iohannis, unul dintre putinii candidati care au crescut, de la 6.232 de mentiuni la 6.541, cele mai multe in buletinele de stiri difuzate de televiziuni: pe site-uri (5.968), la TV (379), la radio (84) si in titluri din presa scrisa centrala (110). Elena Udrea ramane pe locul al treilea, desi a scazut cu peste 500 de aparitii, ajungand la 3.502, cele mai multe, 3.123, pe site-uri, 231 la TV, 54 la radio si 94 in titluri din presa scrisa centrala, fata de 125 in saptamana precedenta. Si Calin Popescu Tariceanu a crescut ca numar de mentiuni in media, recastigand locul al patrulea, pe care il pierduse in urma cu o saptamana in favoarea lui Teodor Melescanu. Tariceanu creste de la 1.628 de aparitii la 1.910, in special pe site-uri si la posturile de televiziune: pe site-uri (1.606), la TV (117), la radio (37) si in presa scrisa centrala (50).

Monica Macovei, pe locul 5, iar Teodor Melescanu, pe 6

Desi a scazut usor ca mediatizare, Monica Macovei trece pe locul al cincilea in top, cu un total de 1.365 de mentiuni in media - 1.182 pe site-uri, 98 la TV, 33 la radio si 52 in presa scrisa. Dupa ce, in saptamana 13-19 octombrie, scandalul ofiterului acoperit l-a propulsat de pe locul 7 pe locul 4 in top, Teodor Melescanu coboara pe locul 6, inregistrand o scadere foarte mare, de la 3.111 aparitii, la 894 - 786 pe site-uri, 56 la TV, 15 la radio, 37 in titluri din presa scrisa.
Gheorghe Funar urca o pozitie si ajunge pe locul 7, cu 582 de aparitii - 496 pe site-uri, 55 la TV, 20 la radio, 11 in titluri din presa centrala.

Kelemen Hunor este in scadere si coboara pe locul al optulea in top cu 541 de aparitii - 480 pe site-uri, 29 la TV, 22 la radio si 10 in presa scrisa. El este urmat de Dan Diaconescu, care, desi in scadere usoara, se mentine pe locul noua in top, cu 412 aparitii - 374 pe site-uri, 19 la TV, 8 la radio si 11 in presa scrisa centrala.
Pe locul 10 se situeaza Corneliu Vadim Tudor, care creste usor de la 351 la 387 de aparitii in media - 364 pe site-uri, 13 la TV, 3 la radio, 7 in titluri din presa scrisa.
Szilagy Zsolt este pe locul 11 si scade de la 230 la 161 de aparitii - 142 pe site-uri, 8 la TV, 9 la radio, 2 in presa scrisa. Candidatul William Banza a inregistrat o scadere, de la 218 de mentiuni in media, la 125 - 110 pe site-uri, 5 la TV, 6 la radio, 4 in titluri din presa scrisa centrala. Si candidatii la Presedintie de pe ultimele pozitii in topul aparitiilor in media au scazut. Constantin Rotaru, scade de la 154 de aparitii la 140 (130 pe site-uri, 1 la TV, 7 la radio, 2 in presa scrisa). Mirel Mircea Amaritei scade de la 91 de aparitii in media la 61, fiind pe ultimul loc (52 pe site-uri, 1 la TV, 7 la radio, 1 in presa scrisa).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri