Cheque Dejeuner isi schimba numele in grupul Up

Compania de tichete de masa Cheque Dejeuner isi schimba numele in Up Group. Astfel, filiala locala va fi denumita Up Romania.

Noul logo pastreaza culoarea portocalie, forma patrata si fontul cu care s-a promovat compania pana acum. Toate marcile grupului, in toate cele 14 tari in care isi desfasoara activitatea filialele sale, vor prelua noua identitate si isi vor transforma logo-urile, dupa cum urmeaza: numele de marca este precedat de simbolul Up.

Inainte de rebranduire, conducerea companiei a fost preluata de Catherine Coupet, in varsta de 49 de ani, numita presedinte director general. Grupul Up reuneste 2300 de angajati si a realizat, in 2014, un volum de emitere de 5,8 miliarde de euro. In Romania, compania a fost infiintata in 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti. Up Romania include tichetele de masa, tichetele cadou, tichetele de cresa si tichetele sociale.

Fondat in anul 1964, de la introducerea in Franta a tichetelor de masa, grupul Cheque Dejeuner este prezent in Franta, Italia, Spania, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Maroc, Polonia, Portugalia, Germania, Turcia si Mexic.

Portofoliul de produse Cheque Dejeuner Romania include tichetele de masa Cheque Dejeuner, tichetele cadou Cadhoc, tichetele de cresa Cheque bebe, tichetele sociale Cheque de Services, tichetele de vacanta Cheque vacances si kiturile cadou EMOVA.

Citeste si:
Up Romania, autorizat sa emita tichete de masa electronice
Up Romania este autorizat sa...

Grupul Up concureaza pe piata tichetelor de masa si tichetelor cadou cu companiile Sodexo si Edenred.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri