Raiffeisen Bank, BCR si Bancpost sunt institutiile bancare care au contractat cel mai mare volum de publicitate in 2014, potrivit mediaTRUST. Care au fost preturile de lista pentru publicitatea achizitionata de marile banci din piata?

Raiffeisen Bank ocupa primul loc in topul bancilor cu cel mai mare volum de publicitate. Astfel, in perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2014, Raiffeisen Bank a inregistrat 10.151 de reclame, dintre care 8.433 de spoturi au fost difuzate la TV, 1693 de spoturi la radio, iar 25 de machete au fost publicate in presa scrisa.

Locul doi este ocupat de BCR, cu 8.604 de reclame (7.879 reclame la TV, 640 spoturi la radio si 85 de machete in presa scrisa). Bancpost este pe locul trei in clasament cu 7.694 de reclame inregistrate (6.933 de reclame au fost difuzate la TV, 693 la radio, iar 68 de machete au fost publicate in presa scrisa). BRD a inregistrat 6.343 de reclame pe parcursul anului 2014 (4.757 –TV, 1.489 – radio si 97 - presa scrisa).

Pe locul cinci in top este ocupat de Volksbank cu 4.700 de reclame (4.385 reclame –TV, 75 – radio si 240 machete in presa scrisa). Urmatoarea clasata este Banca Transilvania cu 4.454 de reclame inregistrate in perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2014 ( 4.318 – TV, 60-radio si 76 – presa scrisa).

Retail jobs

Piraeus Bank este in top cu 3.515 de reclame (2.432 – TV, 1.078 – radio si 5 machete in presa scrisa. CEC Bank a inregistrat 2.574 de reclame in perioada 1 ianuarie -31 decembrie 2014. Libra Bank este in clasament cu 2.386 de reclame, urmata de Alpha Bank cu 2.190 de reclame, Unicredit Tiriac Bank a inregistrat 1.882 de reclame, ProCredit Bank - 1.694 reclame, Garanti Bank – 1.364 de reclame, ING Bank a inregistrat 1.213 de reclame, iar OTP Bank – 1.193 de reclame.

Televiziunea ramane principalul mijloc de promovare pentru banci

Din totalul de 63.491 de reclame, 51.572 au fost difuzate de televiziuni, 10.758 pe posturile de radio si 1.161 de machete publicitare au fost tiparite in presa scrisa. Sursele media cu cele mai multe reclame difuzate sunt Romania TV (7.053 reclame), Europa FM (3.417 reclame) si Ziarul Financiar (376 de machete publicate).

Citeste si:
Microsoft Envision Romania: digitalizarea, un drum cu prioritate...
Microsoft Envision Romania:...

Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 4.093.511 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie – 31 decembrie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, din care 66.330 la categoria Bancar.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri