In contextul unei piete in care demersurile de comunicare ale brandurilor sunt intr-o continua competitie pentru atentia consumatorilor, marketerii trebuie sa gaseasca noi canale de comunicare.

Astfel, promovarea pe doua roti devine o alternativa tot mai cautata de marile companii care sunt dispuse sa investeasca in noi canale de comunicare. UK, Olanda, Norvegia sunt doar cateva dintre tarile in care promovarea pe bicicleta a devenit o forma de publicitate populara si solicitata de catre clienti.

Invent Media, unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii indoor, a lansat recent Bikevertising, o solutie de promovare eficienta, ce imbina inovatia cu grija pentru mediul inconjurator. Prin intermediul acestui tool, agentia doreste sa atraga atentia asupra mediului inconjurator si a nevoi de a gasi modalitati prin care sa fie limitat consumul de resurse. Bikevertising promoveaza sustenabilitatea si grija fata de mediu.

Noul serviciu se adreseaza companiilor care doresc sa depaseasca granitele comunicarii traditionale si sa ajunga cat mai aproape de publicul lor. Bikevertising are la baza comunicarea prin intermediul unui suport publicitar mobil, premiat cu Medalia de Aur in cadrul Salonului International de Inventii de la Geneva, la categoria „Best Advertising in the World”. Principalul avantaj consta in mobilitate, panoul fiind cu usurinta folosit si transportat, avand posibilitatea de a patrunde in zone greu accesibile altor canale media, precum parcuri, trotuare aglomerate, diferite evenimente in aer liber sau parcari.

Publicitatea pe biciclete reprezinta o solutie ecologica si inovativa, care permite promovarea catre zeci de mii de potentiali clienti pe strada, avand beneficiul de a aduce mesajul companiilor cat mai aproape de acestia si de a genera o reactie imediata. Panoul mobil permite fixarea mesajului in mintea publicului tinta datorita timpului de expunere. Pot fi utilizate spoturi audio si/sau actiuni de sampling. Noul tool de promovare outdoor poate fi integrat cu usurinta in orice tip de campanie pentru a genera un grad ridicat de eficienta.

Costurile unei campanii de promovare pe bicicleta sunt considerabil mai mici fata de campaniile conventionale de outdoor. In plus, acestea pot fi personalizate in functie de nevoile si bugetul clientului, panourile fiind expuse doar in zilele sau intervale orare solicitate, fara costuri suplimentare ca in cazul panourilor outdoor.

Mai multe informatii despre Bikevertising pot fi citite aici

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri