Carlsberg face o schimbare majora de branding dupa doar 4 ani

Brandul de bere Carlsberg, parte a grupului United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de bauturi, revine dupa patru ani la cel mai apreciat slogan al brandului – „Probably the best beer in the world”, acesta fiind utilizat in perioada 1973 si 2011.

Repozitionarea are loc la nivel international. In ultimii patru ani brandul a folosit sloganul “That calls for a Carlsberg”.

„« Probably the best » ca slogan, inca de la aparitia sa in 1973, a devenit nu doar sinonim cu Carlsberg, ci si o expresie intrata in constiinta si limbajul comun. Dorim sa consolidam aceste rezultate, care reprezinta de altfel visul oricarui brand – acela de a se impune atat de clar si stabil in mintea consumatorilor. De aceea, am decis sa reintroducem sloganul care ne-a consacrat si care este atat de strans legat de istoria si valorile brand-ului nostru”, a declarat Paul Markovits, vicepresedinte de marketing al URBB.

In 2011, cand isi schimba sloganul folosit de 38 de ani, berea se repozitiona in jurul continutului. Rebrandingul la nivel local a costat in jur de doua milioane de euro.

Continua sa sustina fotbalul

“Vrem sa stergem putin praful de pe acest brand. Ne vom pozitiona si jurul consumatorilor tineri, care pot adauga un leu in plus pentru a-si cumpara o bere super premium”, explica in urma cu patru ani Doron Zilberstein, vicepresedintele de marketing al URBB la acel moment.

Citeste si:
„FIREA Oamenilor", sloganul campaniei la prim─âria Capitalei al...
Gabriela Firea și-a lansat...

De asemenea, in perioada urmatoare, brandul va continua directia de comunicare in ceea ce priveste fotbalul, o asociere care dureaza de zeci de ani. Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001.

Produsa dupa reteta daneza a lui J.C. Jacobsen, inca din anul 1847, berea Carlsberg este distribuita in peste 140 de piete din intreaga lume.

URBB este un producator local de bere, bauturi racoritoare si apa minerala. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guiness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si marca de apa minerala Bilbor.

Citeste si:
O bere româneasc─â a primit recunoa╚Ötere interna╚Ťional─â
O bere românească a primit...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Comunicate de pres─â

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri