In topul brandurilor de cosmetice/ingrijire personala conduce Nivea cu 11.638 reclame difuzate si un rate card estimat la 22.381.406 de euro. Lacaluct ocupa locul doi in top cu 7.829 reclame, urmat de Head&Shoulders cu 4.849 reclame, conform unui top realizat de mediaTrust, companie de monitorizare media locala, in perioada 1 ianuarie – 20 aprilie 2015.

Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele branduri de cosmetice. Din totalul de 91.959 de reclame, 83.878 au fost difuzate de televiziuni, 7.298 pe posturile de catre posturile de radio, iar 783 de machete publicitare au fost tiparite in presa scrisa. Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numara: Acasa TV cu 13.184 de reclame difuzate, Magic FM cu 1.275 de spoturi difuzate si publicatia Ring cu 73 de reclame.

Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele branduri de cosmetice. Din totalul de 91.959 de reclame, 83.878 au fost difuzate de televiziuni, 7.298 pe posturile de catre posturile de radio, iar 783 de machete publicitare au fost tiparite in presa scrisa.



Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numara: Acasa TV cu 13.184 de reclame difuzate, Magic FM cu 1.275 de spoturi difuzate si publicatia Ring cu 73 de reclame.rezent in clasament cu 4.614 de reclame, urmat de Garnier cu 4.607 reclame si Gilette cu 4.547 de reclame. Dove a inregistrat, in perioada 1 ianuarie – 20 aprilie 2015, 4.188 de reclame cu un rate card estimat de 7.535.456 euro. L’Oreal a inregistrat 4.004 de reclame si un rate card de 7.853.553 euro. Colgate este prezent in top cu 3.133 de reclame. Wash&Go ocupa locul 10 cu 2.920 de reclame. Clear este pe locul 11 cu 2.801 de reclame, urmat de Always cu 2.665 de reclame.

Din clasament mai fac parte Rexona cu 2.077 de spoturi, Vichy cu 1.823, Fa cu 1.755. Milde a avut in perioada analizata 1.720 de reclame, urmat de Oral B cu 1.621, Avon cu 1.600 reclame, Aquafresh cu 1.559 si Parodontax cu 1.542 de reclame.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri