Chapter 4 Romania, agentia de relatii publice parte a grupului GMP, si-a dublat anul trecut businessul devenind astfel a doua filiala dupa venituri in cadrul retelei Chapter 4 Communications, a declarat pentru wall-street.ro, Raluca Ene, managing director al agentiei.

Anul trecut compania a avut o cifra de afaceri de circa 350.000 de euro.

„Datorita acestui rezultat, Chapter 4 Romania a avut cea mai mare rata de crestere dintre agentiile active in reteaua regionala Chapter 4 si la trei ani de la infiintare si-a atins tinta de a deveni a doua tara ca marime a cifrei de afaceri din retea”, a explicat Ene.

Filiala din Romania si-a atins targetul mai devreme decat estimarile initiale, avand in vedere ca Severin Heinisch, fondator si CEO al Chapter 4 Group, declara pentru Wall-Street.ro in martie anul trecut ca in 2014 agentia de la Bucuresti ar putea ajunge abia pe locul al treilea, dupa Austria si Ungaria.
In prezent, businessul din Romania este pe locul al doilea in cadrul retelei, dupa Austria.

Chapter 4 Group este o retea de agentii de relatii publice fondata la final de 2009 si birouri in Austria, Romania, Serbia, Ungaria, Bulgaria, Macedonia si Bosnia-Hertegovina. Reteaua este afiliat exclusiv pentru regiunea Europei Centrale si de Est a Burston-Marsteller, una dintre cele mai importante agentii de relatii publice si comunicare din lume, fondata in 1953 si cu sediul la New York.

Citeste si:
GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza
GMP Advertising si WEBSTYLER...

Primul trimestru a fost similar ca venituri cu T1 2014

Chapter 4 Romania are 12 clienti cu contracte pe termen lung (Ericsson, Ixia, Farmec, Gedeon-Richter, DB Schenker Rail, Lufthansa) si sapte clienti cu contracte punctuale (IT, transporturi, turism, cercetare, masurare media, asociatii profesionale). Cifra de afaceri a companiei este echilibrata ca sursa a veniturilor, atat zona de FMCG&Farmaceutice, cat si cea a comunicarii B2B avand ponderi asemanatoare.

„In 2015 am avut un prim trimestru foarte bun, la un nivel al cifrei de afaceri asemanator cu cel de anul trecut si cu o pondere semnificativ mai mare a contractelor pe termen lung comparativ cu proiectele punctuale. Este un semn ca piata primeste o infuzie sanatoasa de investitii din partea unor clienti pregatiti sa dezvolte programe de comunicare de lunga durata” a explicat Ene.

In primul trimestru compania si-a pastrat toti clientii si a castigat alti patru pe termen lung si trei cu contracte punctuale. Printre clientii castigati anul acesta se numara Uber, Carlson Rezidor, Synergon.

„Sunt clienti atat din zona de FMCG, pentru care facem in principal comunicare de brand si corporate, cat si din alte industrii, care se axeaza pe comunicarea business-to-business (B2B)”, afirma sefa Chapter 4 Romania.

Citeste si:
GMP Advertising are un nou sef de strategie
Dana Pascu este noul sef de...

Plus 15% la cifra de afaceri

Pentru acest an managerul si-a propus sa diversifice oferta de servicii pentru clientii si sa dezvolte competentele echipei. Chapter 4 are sase angajati si urmeaza sa isi mareasca echipa in a doua parte a anului.

„Noi ne-am proiectat un plus de 15% al cifrei de afaceri si pastrarea unei rate de profitabilitate peste media pietei”, a adaugat managerul.

Raluca Ene (36 de ani) conduce Chapter 4 Romania de la infiintare, in ianuarie 2012. Compania este detinuta de Chapter 4 Communication Consulting (30%), Ioana Manoiu (17%) si Felix Tataru (53%), conform Registrului Comertului.

Citeste si:
GMP Advertising are un nou director executiv
Cristiana Belodan, noul...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Chapter 4: Am avut un an foarte profitabil. Am mizat pe consultanta