Lowe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, a oprit unele campanii de comunicare la doar cateva ore dupa incendiul din clubul Colectiv din Bucuresti, a declarat Vasile Alboiu, director de creatie al grupului, in cadrul emisiunii Wall-Street 360.

„Noi tinem cont de ce intampla in afara agentiei pentru ca cel caruia noi ne adresam este acolo si traiam intr-o lume care nu e rupta de realitate. Cand este un astfel de eveniment, lucrurile se extind si in ceea ce facem noi dincolo de tragedia umana. Am avut colegi din agentie care au avut prieteni foarte buni care au murit acolo sau sunt arsi, a fost tragedie care ne-a afectat. Urmatoarea saptamana dupa incendiu a fost o foarte, foarte grea pentru unii oameni din agentie. Am avut campanii pe care le-am oprit sambata dimineata pentru ca nu era oportun sa continuam o campanie care se baza pe ideea de Hallowen cand cu cateva ora in urma murisera oameni. La fel s-a intamplat si in saptamana urmatoare cand am schimbat sau oprit anumite lucruri in functie de reactia strazii sau a oamenilor, in functie de ce se intampla in jur”, a explicat Alboiu.

Vasile Alboiu este directorul de creatie al grupului Lowe din aprilie anul acesta, el conducand o echipa de 40 de oameni. Publicitarul lucreaza in cadrul Lowe din mai 2013. Inainte a facut parte din echipele Ogilvy Romania si Senior Interactive.

Lowe Romania este grup de companii format din Lowe&Partners, Golin, Initiative, BPN, Seniorhyper, MobileWorks si Medic One.

Emisiunea WALL-STREET 360 este realizata si moderata de Claudiu Vrinceanu (vrinceanu.ro)


Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
BM: Incendiul de la Colectiv a imbunatatit activitatea autoritatilor