Publicitatea inseamna stiinta, nu doar o lume plina de artisti, a declarat in cadrul emisiunii Wall-Street 360, Mircea Pascu, managing director al Geometry Romania, una dintre principalele agentii de creatie de pe piata locala.

Mircea Pascu este un manager cu 13 ani de experienta in comunicare, insa lucreaza in publicitate de doar patru ani, anterior ocupand functia de director de marketing in companii precum Jolidon Franta, L’Oreal Romania sau Danone Romania. De asemenea, a mai lucrat doi ani (2005-2007) ca manager de produs in cadrul Henkel.

In 2011 s-a angajat in cadrul G2 Worldwide Romania, timp de sase luni fiind director de business, iar, ulterior, director de client service (un an si patru luni).

“Inainte de a ma alatura Geometry, agentia era pentru mine un partener destul de bine definit, dar cand am venit in interior am inteles cum functioneaza industria, ca poate fi o stiinta in spate, ca nu este doar o lume plina de artisti. Toata experienta din corporatie poate fi extrem de benefica, oamenii care au lucrat inainte in companii inteleg valoarea unui euro din bugetul unui client, presiunea unui client intern”, explica Pascu.

Citeste si:
Pascu, Geometry: Creativitatea romaneasca este una de necesitate
Mircea Pascu, Geometry: Sunt...

Geometry Global Romania este o agentie care a fost lansata in 2013 dupa fuziunea dintre G2 Romania cu Ogilvy Action.Compania are in jur de 13-15 clienti printre care British American Tobacco, Procter & Gamble, Omron, Heineken, VISA, Federatia Roman de Fotbal, Ponderas, Tchibo Brands, General Motors (Opel), Pfizer, GlaxoSmithKline, The Coca Cola Company, Kober, Emag, Bebble.

“Intreaga situatie din Rusia si Ucraina isi pune impactul foarte puternic asupra noastra. Si ne-am concentrat foarte mult pe crestere, pe profit, pe eficientizare in privinta bugetelor. In ceea ce priveste valoarea cred ca noi suntem dotati natural sa fim creativi, este o situatie similara celei din America de Sud. Noi am fost creativi timp de 50 de ani, am invatat sa supravietuim, cum sa inventam o mancare, cum sa gasim lucruri si asta si-a pus amprenta si avem o creativitate efervescenta, naturala. Se si vede ca nu este foarte lucrata. Crestem la calitate usor, usor pentru ca daca te uiti la festivalurile regionale si internationale de comunicate veti vedea tot mai multe premii catre Romania. Sper ca se maturizeaza putin intreaga industrie”, a mai spus Mircea Pascu.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri