Liana Mihai conduce agentia de media OMD Romania de mai bine de cinci ani, insa experienta in acest domeniu se intinde pe o perioada de douzeci de ani. Initial isi dorea sa devina profesor de matematica si, in asteptarea acestui post, a acceptat un job sezonier in cadrul unei agentii de media. Au fost suficiente doua saptamani ca sa-si dea seama ca ii place acest domeniu, ca se pricepe la vanzarea de publicitate si ca in loc sa jongleze cu ecuatiile din matematica, putea la fel de bine sa o faca cu cifrele din media.

„Acum aproape 20 de ani s-a intamplat sa pasesc, timid, pentru prima data, intr-o agentie de media. Aveam 23 de ani si tocmai terminam facultatea, in capul meu erau doar numere, probabilitati, analiza, algebra, geometrie, programare, ecuatii, logica, doi ani de practica pedagogica si o anume "certitudine" ca voi face toata viata doar matematica, asa cum ma pregatisem urmand cursurile Univeristatii - Facultatea de Matematica. Ma gandeam ca primul meu job, un job de doua saptamani la un ziar, ma va ajuta sa trec mai usor de plictiseala vacantei de vara pana la concursul ce se tot amana pentru singurul post de profesor de matematica disponibil in acel an in Bucuresti”, povesteste Liana.

Dar job-ul de doua saptamani s-a dovedit a fi unul interesant si dupa un curs de introducere in vanzarea modulelor de presa, a inceput vanzarea de publicitate. Oferta de job a fost extinsa, iar la 23 de ani, Liana devenea account manager si media planner in cadrul The Network, regia de publicitate a Ziarului National, infiintata de firma de media din grupul Ogilvy&Mather, care ulterior a fost rebranduita si si-a schimbat denumirea in MinShare. „Am invatat din mers toate secretele meseriei, am evoluat profesional impreuna cu compania care crestea constant si devenea liderul industriei la acea vreme”, spune Liana.

Citeste intreaga poveste a Lianei Mihai pe Wall-Street PRO.

Citeste si:
Inedit: agentie locala care se intalneste cu clientii si la 12 noaptea
Inedit: agentie locala care...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Agentiile de media MEC si Maxus au fuzionat si devin Wavemaker