Importanta culorilor in brandingul de astazi

Semnificatiile culorilor, deoarece se refera la convingere, sunt unele dintre aspectele cele mai interesante si cele mai controversate ale brandingului de astazi.

La prima vedere, elementele precum preferintele personale, experientele, educatia sau diferentele culturale adesea influenteaza efectul pe care il au asupra noastra culorile individuale.

Culorile au un impact semnificativ asupra starii noastre emotionale. De asemenea, s-a dovedit ca influenteaza capacitatea oamenilor de a se concentra si de a invata. De fapt, efectele sunt fiziologice, psihologice si sociologice. Culorile au, de asemenea, un impact functional asupra lizibilitatii, tensiunii oculare, capacitatii de a atrage atentia, abilitatii de a fi sau cum sunt vazute pe timp de noapte.

Cand vine vorba de identificarea brand-ului tau, logo-ul este probabil primul lucru pe care il vor gandi clientii. Implicatiile efectului de culoare asupra emotiilor oamenilor sunt foarte importante, iar intelegerea conexiunilor clientilor cu anumite culori ar putea spori eficacitatea metodelor de promovare a brandului tau.

Culoarea creste recunoasterea brandului cu pana la 80%.

Citeste si:
Brandul de fasion MARC O’POLO deschide un nou magazin
Brandul de fasion MARC O’POLO...

Iti recomand sa te documentezi despre importanta culorilor, pentru elemente de recunoastere a brandului de catre potentiali clienti. Aici, vei gasi cateva caracteristici ale celor mai folosite culori din ultima perioada.

ALB

Albul este considerat sigur si deschis, este direct legat de ceea ce este drept, bun si pasnic. Proiecteaza claritate, curatenie si puritate.
De altfel, promoveaza gandirea creativa si este, de asemenea perceput precum noi inceputuri.

NEGRU

Negru este greu de perceput vizual. Mesajul este, prin urmare, foarte puternic. Adesea negrru reprezinta putere, autoritate si rezistenta.

ROSU

Rosul este adesea asociat cu caldura soarelui si al focului, adesea stimuland oamenii sa isi asume riscuri. De asemenea, s-a demonstrat ca stimuleaza simturile, creste tensiunea arteriala si poate provoca senzatii de putere, energie, pasiune, iubire, agresiune sau pericol.

Citeste si:
Primul județ cu strategie de branding. Cum arată videoclipul de...
Judeţul Bistriţa-Năsăud,...

GALBEN

Galbenul este adesea asociat cu caldura, joaca sau bucuria. Poate stimula sentimente de optimism si speranta, sau lasitate si tradare.

ALBASTRU

Albastrul este adesea asociat cu racoarea marii si a cerului. Calmeaza simturile si scade tensiunea arteriala. Poate stimula sentimentele de incredere, securitate, ordine si curatenie.

VERDE

Verdele este adesea asociat cu racoarea frunzelor. Oamenii îl asociaza adesea cu natura, sanatatea, norocul si gelozia.

VIOLET

Purpuriu, in general, poate stimula sentimentele de spiritualitate, mister sau aroganta.

Citeste si:
Paleta de culori auto se schimbă, relevând o gamă mai largă de...
Paleta de culori auto se...

Nu exista linii directoare pentru a alege culorile brandului tau. Este starea de spirit si imaginea pe care brandul sau produsul tau o creeaza si care conteaza.

Sursa foto https://stocksnap.io

Despre autor
Raluca Steblea
Raluca Steblea lucreaza acum pentru clienti din Europa si Asia si este recunoscuta ca partener de incredere in Comunicarea de Brand, Start-Up Business si Programe educationale de supravietuire specifice la nivel international, cat si pentru fondarea swimmingsurvival.com .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri