Dupa 17 ani, Andreea Mihai, directorul de comunicare Carrefour, paraseste compania

Andreea Mihai, director marketing & comunicare, PR & solidaritate, dinamica comerciala & pricing Carrefour, paraseste compania dupa 17 ani de activitate. Ea a lucrat pentru retailerul francez inca dinainte de lansarea primului magazin in Romania.

Potrivit unui mesaj transmis partenerilor, Andreea Mihai isi va inceta activitatea in cadrul companiei la finalul lunii noiembrie. Reprezentantii Carrefour nu au anuntat cine va prelua pozitia de director de comunicare si marketing.

Carrefour a intrat pe piata romaneasca in 2001 si a ajuns sa detina in 16 ani de activitate 307 magazine, dintre care 32 hypermarketuri, 222 supermarketuri, 43 magazine de proximitate Express si 10 magazine Contact. Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa.

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri