Foarte mult, cu bune si cu rele” s-a schimbat industria romaneasca de advertising in 20 de ani, spune Felix Tataru. Lucrurile bune au venit odata cu revolutia digitala care a facut posibila o explozie a recunoasterii creativitatii la nivel international, mai ales in contextul in care investitiile sunt cele mai mici din Europa. Insa acest lucru nu inseamna ca publicitatea romaneasca este aliniata la standardele globale, cel putin din perspectiva canalelor traditionale.

“Nu stiu daca s-a luat vreun premiul la Cannes cu un spot TV si asta arata ca inca avem mult de lucrat pana la asemenea productii. Dar asa e romanul, atunci cand nu are resurse, gaseste solutii si asta stimuleaza creativitatea. Si nu doar in industria noastra. Vad o ambitie foarte mare in ciuda faptului ca investitiile in advertising sunt mult sub nivelul la care economia romaneasca si-ar permite. Raportat la PIB suntem foarte jos si asta in ciuda faptului ca e dovedit statistic ca fiecare euro investit in publicitate genereaza alti sase euro in economie. E e o investitie care atrage dezvoltarea si aici cred ca mai avem de lucru”, spune Felix Tataru.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont