InternetCorp, publisherul site-urilor wall-street.ro, Kudika.ro, 9am.ro si start-up.ro renunta la formatele intruzive de bannere incepand de la 1 februarie. Toate campaniile aflate in desfasurare vor fi duse la bun sfarsit indiferent de tipul de banner ales, dar, dupa data anuntata, nu vor mai fi acceptate bannerele care altereaza experienta utilizatorilor.

Advertiserii vor avea mai departe la dispozitie formate moderne, care livreaza rezultatele fara a scadea experienta cititorilor pe site-urile publisherului si care constituie o alternativa mai buna pentru solutiile de pana acum.

Conform datelor IAB Romania, aproape 30% din cititorii site-urilor folosesc un adblocker (pe desktop). Mai mult, dintre utilizatorii care au instalat programele, 64% considera ca reclamele sunt deranjante si ofera o experienta negativa pe site. Din acest motiv, relevanta formatelor intruzive va scadea, iar performantele livrate nu vor putea fi la fel de mari in contextul in care se pastreaza acelasi tipar de promovare considerata agresiva de cele mai multe ori.

Pentru a se adapta la nevoile pietei si cititorilor, InternetCorp va pastra formatele moderne, nonintruzive, precum interscroller (redimensionat in limitele standardelor actuale), 3D cube (desktop si mobile), branding sau billboard (lista completa aici). Formatele de reclame care acopera continutul fara sa fie ca urmare a intentiei userului, care urmaresc utilizatorul in pagina si sunt greu de inchis, dar si reclamele video cu audio ce porneste automat vor fi inlocuite.

“Mai mult ca niciodata anul acesta ne concentram pe imbunatatirea experientei utilizatorilor pe site si vom incerca sa oferim din experienta si alternativele nostre tuturor colaboratorilor indiferent pe ce parte a baricadei se situeaza acestia. Cred ca este paguboasa si neconstructiva atitudinea in care privim pasiv situatia navigarii pe site-uri cu ingrijorarea drobului de sare. De aceea am considerat ca un set de solutii concrete si eficiente este abordarea cea mai buna in acest moment. Mizam pe formate prietenoase si cu vizibilitate buna, pe content si platforme integrate. Suntem parte din industrie si, oarecum, cred ca ii suntem datori sa o tinem curata”, a declarat Raluca Mateiu, CEO InternetCorp.

Citeste si:
Tradițional sau online? Află de la retailArena: A Game of the Future
Tradițional sau online? Află...

Cu o experienta de peste 10 ani in publishing, InternetCorp a creat si dezvoltat site-uri precum wall-street.ro, 9am.ro, Kudika.ro, Retail.ro sau start-up.ro. Pe langa site-urile proprii, InternetCorp lucreaza ca regie de vanzari pentru Waze, TuneIn, Avocatnet.ro, Times New Roman, Recorder.ro, AndreeaRaicu.ro, Catchy, Softpedia sau Bucataras.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri